Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en Samsung , veldig fornøyd
De «ser» trappa og unngår å falle ned ved hjelp av kamera/sensor.Har ikke, men vurderer å kjøpe. Litt skeptisk siden vi har en trapp rett opp til stua. Hva med trapp, bare renner den ned trappa eller hvordan gjør man det?
Smart. Redd for at den skal renne ned trappa lissom.De «ser» trappa og unngår å falle ned ved hjelp av kamera/sensor.
Ser den! Aldri skjedd med vår iallfallSmart. Redd for at den skal renne ned trappa lissom.
Det gjør vår også, og det er det beste med den. Vi har stilt inn appen slik at den holder seg unna kattematen. Også kan vi gå inn i appen og få den til å "spot cleane" akkurat der det trengs dersom vi oppdager noe på gulvet. Kan også starte den fra appen selv om vi ikke er hjemme, så om vi er borte en helg pleier vi å starte den når vi er på vei hjem og kommer hjem til nystøvsuget hus.Neato. Den lager kart over området, og så kan du inn og tegne hvor den ikke skal kjøre.
Vi har også hund, så er på leting etter en som takler hundehår, langhåretHar roborock/xioami og den er virkelig verdt hver krone. Gull verdt med hund og småbarn![]()

Vi har også hund, så er på leting etter en som takler hundehår, langhåretSå dette er en du anbefaler også til hundehår? Kjenner at når den nye babyen kommer og man igjen er mest på gulvet så kommer jeg til å trenge en slik for å slappe av
![]()
Kjekt å vite! Hvilken modell har du da??Den takler min sin ullete lange pels fint ihvertfallMå jo rense børsten iblant, men der er mine hår verst
![]()
Kjekt å vite! Hvilken modell har du da??
Xiaomi RoboRock S50/S5har visst kommet enda en nyere en etter den da
![]()
Hvordan funker det, tegner man inn en rute? Hvor mange kvm dekker den før batteriet er tomt?
Nå bor vi bare på 70 kvm, og kan fint ta alt det med tja, 40% igjen av batteriet. Denne har lidar som scanner rommet og orienterer seg etter, så lukker bare dørene der den ikke skal gåkan legge inn no go-soner i kartet vi får opp i appen når den har gått en runde og lagd kartet.