Robotstøvsuger

Har ikke, men vurderer å kjøpe. Litt skeptisk siden vi har en trapp rett opp til stua. Hva med trapp, bare renner den ned trappa eller hvordan gjør man det?

Har Roborock S50 (tror jeg) og er særdeles fornøyd. De har sensorer som gjør at de ikke faller ned trappa.

Har roborock/xioami og den er virkelig verdt hver krone. Gull verdt med hund og småbarn :)

Har ikke, men vurderer å kjøpe. Litt skeptisk siden vi har en trapp rett opp til stua. Hva med trapp, bare renner den ned trappa eller hvordan gjør man det?
De «ser» trappa og unngår å falle ned ved hjelp av kamera/sensor.

Har den beste modellen av iRoomba eller hva den heter(iallfall toppmodellen da vi kjøpte, mulig det er kommet modeller over den nå). Det er min beste venn!! :) kjører mandag til fredag kl. 09 fast, blir derfor aldri «ille» i hovedområdene. Bonus at man får en vane med å holde gulvet relativt ryddig for småtteri.

Neato. Den lager kart over området, og så kan du inn og tegne hvor den ikke skal kjøre. Klarer seg lett over langhårete tepper. Veldig fornøyd! Vi har en middels stor, langhåret hund.

Neato. Den lager kart over området, og så kan du inn og tegne hvor den ikke skal kjøre.
Det gjør vår også, og det er det beste med den. Vi har stilt inn appen slik at den holder seg unna kattematen. Også kan vi gå inn i appen og få den til å "spot cleane" akkurat der det trengs dersom vi oppdager noe på gulvet. Kan også starte den fra appen selv om vi ikke er hjemme, så om vi er borte en helg pleier vi å starte den når vi er på vei hjem og kommer hjem til nystøvsuget hus.

Har roborock/xioami og den er virkelig verdt hver krone. Gull verdt med hund og småbarn :)
Vi har også hund, så er på leting etter en som takler hundehår, langhåret :rolleyes: Så dette er en du anbefaler også til hundehår? Kjenner at når den nye babyen kommer og man igjen er mest på gulvet så kommer jeg til å trenge en slik for å slappe av :hilarious:

Vi har også hund, så er på leting etter en som takler hundehår, langhåret :rolleyes: Så dette er en du anbefaler også til hundehår? Kjenner at når den nye babyen kommer og man igjen er mest på gulvet så kommer jeg til å trenge en slik for å slappe av :hilarious:

Den takler min sin ullete lange pels fint ihvertfall :) Må jo rense børsten iblant, men der er mine hår verst :p

Hvordan funker det, tegner man inn en rute? Hvor mange kvm dekker den før batteriet er tomt?

Nå bor vi bare på 70 kvm, og kan fint ta alt det med tja, 40% igjen av batteriet. Denne har lidar som scanner rommet og orienterer seg etter, så lukker bare dørene der den ikke skal gå :) kan legge inn no go-soner i kartet vi får opp i appen når den har gått en runde og lagd kartet.

Nå bor vi bare på 70 kvm, og kan fint ta alt det med tja, 40% igjen av batteriet. Denne har lidar som scanner rommet og orienterer seg etter, så lukker bare dørene der den ikke skal gå :) kan legge inn no go-soner i kartet vi får opp i appen når den har gått en runde og lagd kartet.

Takk for svar!

Back
Topp