Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har det hva syns dere?
Vi ser litt på irobot roomba 980, da spesielt pga teppe funksjonen, noen som har den?
Om den ikke bråker for mye tenker vi å la den gå en runde hver natt [emoji4]Har irobot roomba, men vet ikke hvilken modell. Den er litt surrete og du må gå et annet sted når den holder på, men jeg er veldig fornøyd![]()
Hvis du har soverom i nærheten av der den skal gå vil dere høre det. Vi hadde stoppet vår fordi guttungen er redd den, så den sto ikke på ladestasjon, midt på natta våkner eg til med et rykk av at noe romsterer på stuen, da hadde den startet for å finne ladestasjonen [emoji28]Om den ikke bråker for mye tenker vi å la den gå en runde hver natt [emoji4]
Leilighet eller hus? Det er såpass bråk at jeg pleier å ha en etasje mellom meg og støvsugern. Vi setter den på når vi skal ut av huset.Om den ikke bråker for mye tenker vi å la den gå en runde hver natt [emoji4]
Nå leilighet men ser på et mulig hus.Leilighet eller hus? Det er såpass bråk at jeg pleier å ha en etasje mellom meg og støvsugern. Vi setter den på når vi skal ut av huset.
Da ville jeg tok ikke satset på å ha den på om natten. Tricky med katt også. Fort gjort å bli skremt [emoji53]Nå leilighet men ser på et mulig hus.
Her er det bare katta som er redd støvsugeren da.
Hu er 10 år og må støvsuge hver dag pga måten hun røyter, kommer fort ut fra gjemmestedene sine når vi er ferdig da og vil ha kos [emoji4]Da ville jeg tok ikke satset på å ha den på om natten. Tricky med katt også. Fort gjort å bli skremt [emoji53]
Den skal vist kjenne igjen når den kommer over til et teppe og øke effekten [emoji4]Vi har en roomba (880 tror jeg), og er strålende fornøyd! Det gjør at det føles mye renere og ryddigere hos oss, og at vi må rydde gulvet før vi legger ossikke angret et sekund!
Den modellen bråker i hvert fall litt og vi bor i lite hus med nye byggekrav så det er veldig lydt.! Men plages ikke av det! Mindre bråk enn vanlig støvsuger. Vår går en time hver morgen før vi står opp. Har katt men den går fritt i huset.
Vet ikke hva teppefunksjonen gjør men vår støvsuger fint teppet i tvstuastøvsugeren må tømmes innimellom og børster og hjul må renses for hår og lignende
Edit: før vi fikk denne var det et ork å støvsuge to dager i uka kanskje, og følte aldri vi hadde det rentalltid smuler og sand på gulvet. Nå er det store rene flater når jeg kommer ned om morgenen, det er så deilig!
Om den ikke bråker for mye tenker vi å la den gå en runde hver natt [emoji4]
Har dere den 980? Er den bra på tepper?Vi har den og jeg orker ikke å være hjemme når den går. Den bråker helt sinnsykt.
Har dere den 980? Er den bra på tepper?
Tar den hundehår godt? Jeg er litt redd den skal kjøre sag fast med det samme, den vanlige støvsugeren vår må jo renses flere ganger hver gang jeg støvsugerVi har iRobot, usikker på modellnr. Den bråker for mye til at vi lar den gå når vi er hjemme, med mindre vi er ute i hagen/trener eller noe, ellers setter vi den på når vi er ute og går med hunden/trener. Det funker fint å bruke den daglig, så den tar opp litt skitt, men det er ikke til å komme unna at man må gå over med vanlig støvsuger med jevne mellomrom for å få tatt gulvene ordentlig.
Vil absolutt anbefale den, kjekk til daglig rengjøring.
Mht. dyr, vi har hund, så kommer det helt an på hvordan man introduserer roboten for dyret, hvorvidt det kommer til å ha reaksjoner/bli redd eller ikke for den i etterkant. Vi "ufarliggjorde" denne for hunden på en fin måte, og nå bare kikker den bare dumt på roboten, dersom den vil støvsuge akkurat der den ligger/står/går.![]()
Tar den hundehår godt? Jeg er litt redd den skal kjøre sag fast med det samme, den vanlige støvsugeren vår må jo renses flere ganger hver gang jeg støvsuger![]()