Robot støvsuger og vasker?

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Noen som har robotvaskere eller robotstøvsugere?
Fornøyd?
Hvilken type har du?

Vedlegg

• 1461914666754.jpg
    1461914666754.jpg
    17,2 KB · Visninger: 29
  • 1461914689786.jpg
    1461914689786.jpg
    19,2 KB · Visninger: 28
Har roomba robotstøvsuger, brukt den hver dag i snart 2.5 år. Elsker den!

Har støvsuger. Bruker den masse. Den andre støvsugeren brukes kun vis det er grist noen eg må ta med en gang. Eller i kjelleren. Eg er fornøyd med vår med den lager litt støy. Har irobot eller noe :p men den gjør ein god jobb. Starten den som regel når vi går ut døra :) hender den setter seg fast og stopper. Men det er ikkje så ofte :)

Min kjære hadde masse slike roboter når jeg flyttet inn, men de ble fort tatt ut av drift etter det. Satt seg mye fast, og glemte store områder med gulv. Vaskeroboten lagde stygge striper etter seg..
Hadde sikkert vært kjekt å fortsatt med å bruke dem, om de nå bare hadde gjort jobben sin..

Har iRobot. Det er helt ok, men funker dårlig her siden vi har en hund som røyter ekstremt mye igjennom hele året.. Også glemmer vi å bruke den :p

Min kjære hadde masse slike roboter når jeg flyttet inn, men de ble fort tatt ut av drift etter det. Satt seg mye fast, og glemte store områder med gulv. Vaskeroboten lagde stygge striper etter seg..
Hadde sikkert vært kjekt å fortsatt med å bruke dem, om de nå bare hadde gjort jobben sin..
Åjah så dårlig altså :(
Jeg tenkte det er bedre å ha slike roboter enn ingenting.
Jeg jobber mye å har skjelden tid eller overskudd til å vaske eller støvsuge så det blir gjort alt for skjeldent :S

Ingen som har erfaring med robotvasker?

Back
Topp