Robinsonekspedisjonen

Heleneov

Elsker forumet
Ser dere på det?

Jeg kjenner nesten at jeg blir litt flau over menneskene. Voksne folk som oppfører seg som barn i konkurransene.
De er da virkelig voksne folk.
Herlighet.

Den va virkelig god den der ho søringen sa om nordingene i starten : Damene er litt løse på tråden:D

Altså, jeg visste ikke at det var så stor "krangel" mellom nord og sør engang. Også, hvordan kommer det til å bli bedre etter dette programmet? Herre. Jeg blir flau over Norge generelt. 

ORIGINAL: GunnElin

sjøl om d e en konkuranse så treng man jo ikke henge med leppa med en gang å der e ei frø sør som trur ho e bedre enn alle andre å d irriterte mæ..
Kjenne æ koke, hehe må nesten heie litt på nord før syns sør sin oppførsel va barnslig

De går lissom altfor langt.
Jeg føler jeg burde heie på sør, siden jeg er derfra selv. Helst skal jeg ikke heie på noen.

hehehe det har bestandig vært sånn diskusjoner om nordinger eller søringer som er best.. :) og enkelte søringer har ikke anelse om kordan vi fra nord er men skal likavell slenge me munn:) og nordinger kan snakke dritt om søringer :D folk tror jo at vi bor i lavvo og joike vær dag og det er bare samer i nord. :) mer samer i oslo enn i finnmark foreksempel :) men det er veldig barnslig oppførsel dem har på det der programme :)

så bare en presentasjon av lagene... var jo ingen vestlendiger med, vi er vel for smarte til å delta i sånne teite program?! hehe[:D]

Back
Topp