Road trip til Bønna&co

Superteam

Forumet er livet
Ja da har vi funnet en helg!!!

Det blir 11-13 Februar!

Da kommer jeg, Nikki og MariaMommy på tur til dere med våres søte små :)

Hvem vil huse oss??? :)

vi håper så klart at det passer for dere! Hvis ikke er jo vitsen liten hehe :P

Så da må vi få til et minilandstreff :P hehe :)

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Trooor ikke vi skal noe den helgen, så kanskje vi får truffet dere også [:)]

om dere skal noe må dere nok bare avlyse å komme dere avgårde ;) Ikke ofte vi er der på de traktene :)
spesielt ikke 3 stk på en gang:P

Pokker, da er jeg i tyskland. Jeg hadde også lyst [:D]

ORIGINAL: *Helena*

Pokker, da er jeg i tyskland. Jeg hadde også lyst [:D]

nei du må bare avlyse det gitt!! [8D]

Hvor skal dere da?? Tror det er den helgen sanbo blir mye borte, kanskje vi skulle tatt en dagstur hvis det ikke er for langt unna. Hvis det er greit at vi også kommer da[8|].

ORIGINAL: malone

Hvor skal dere da?? Tror det er den helgen sanbo blir mye borte, kanskje vi skulle tatt en dagstur hvis det ikke er for langt unna. Hvis det er greit at vi også kommer da[8|].

til moss er det vel?
Langt unna dere det da?

litt kortere enn vår tur! Men taaaaa turen bort:D:D:D

Er jo mulig med en dags tur, noe lang, men skal jammen sjekke litt. Må i såfall ha med begge to. Er skiflyving i vikersund den helga, så ikke akkurat barnepass å oppdrive den helgen.

ja det er et godt stykke!

er rygge nærmere? vet ikke helt hvor det er! Men det er rundt Moss hvertfall! :)

hadde jo vært veldig kos :) men ser at det er langt for en dagstur!

kan jo være det er noen snille jenter som vil huse deg, men litt stress med storebror og lillesøster på overnatting da! :P

Ja, rygge er vel litt raskere. Er nok 1 1/2 time, så er jo ikke umulig å få til en dagstur.

Overnatting blir for mye å forlange. Skal tenke litt på saken, så må jo den som skal ha dere på besøk se om det er plass til oss i tillegg da. Hadde vært veldig koselig å hilse på dere.

ORIGINAL: malone

Ja, rygge er vel litt raskere. Er nok 1 1/2 time, så er jo ikke umulig å få til en dagstur.

Overnatting blir for mye å forlange. Skal tenke litt på saken, så må jo den som skal ha dere på besøk se om det er plass til oss i tillegg da. Hadde vært veldig koselig å hilse på dere.

ja men det er jo ikke 100% sikkert det blir denne helgen da!

Ingen av de som vi skal besøke har sett/svart på denne tråden hehe :P

men vi kan jo bo på hotell og :)
litt stress med flasker men det går jo! Har jo 16 flasker og vannkoker som jeg kan varme melken i :P

kanutten- hvordan er ryggen din da??
klar for treff!=)

alle må være i toppform og klar for treff!=)

ORIGINAL: *Nikki*

kanutten- hvordan er ryggen din da??
klar for treff!=)

alle må være i toppform og klar for treff!=)

helt enig:)) alle må være i toppform:) hvis ikke finner vi bare en an helg:))

Ikke tenke på overnatting i forholdt til oss. Vi tar isåfall dagstur. Det jeg mente var om det er plass til på oss på dagen, siden vi ber oss selv mener jeg[8D].

Helluuuu!!!
Jeg kan godt huse noen. Men Holde treff funker ikke, storebror skal operere nå på torsdag og være hjemme fra bhg i 2 uker, må ta hensyn til formen hans!!!

ORIGINAL: *Minibønna*

Helluuuu!!!
Jeg kan godt huse noen. Men Holde treff funker ikke, storebror skal operere nå på torsdag og være hjemme fra bhg i 2 uker, må ta hensyn til formen hans!!!

jeg vet at smulan vil ha treff den helgen!! Det sa hun til meg i drømmen i natt [8D]

er du sikker på at du orker det med en nyoperert gutt da?

For det er ikke farlig for oss å finne en ny helg asså!! Vil ikke trenge oss på (for mye) :)

Hei sann jenter[:D]
Ryggen min er ikke bra, å det kommer den ikke til å være på en stund. Dette er LAAAAAAAng varig. Har mye strålig i beinet pga prolapsen presser på nerven ned til beinet.

Men den er bedre enn den var når jeg var i Arendal[:D]
Hvis ikke jeg er være, så er jeg klar.
Ikke noe problem form meg å ha noen her
Har plass til en mamma og en baby også kan jeg ha treff her[:D].
Jeg har det best her hjemme med ryggen min. Så det beste er å ha treff her, da slipper jeg å kjøre med bil[:D]
Jeg bor i Sarpsborg, 30 minutter fra Moss[:D]

ORIGINAL: Kanutten80

Hei sann jenter[:D]
Ryggen min er ikke bra, å det kommer den ikke til å være på en stund. Dette er LAAAAAAAng varig. Har mye strålig i beinet pga prolapsen presser på nerven ned til beinet.

Men den er bedre enn den var når jeg var i Arendal[:D]
Hvis ikke jeg er være, så er jeg klar.
Ikke noe problem form meg å ha noen her
Har plass til en mamma og en baby også kan jeg ha treff her[:D].
Jeg har det best her hjemme med ryggen min. Så det beste er å ha treff her, da slipper jeg å kjøre med bil[:D]
Jeg bor i Sarpsborg, 30 minutter fra Moss[:D]

du er så god tvers gjennom!! er det mulig :)

Om det blir treff hos deg, skal hvertfall du ligge strakt ut på sofan å ikke gjøre noe som helst!!!! Da skal du bli vartet opp:)

Vi som kommer på treff kan ta med og fikse alt:):)

Jeg er veldig klar for treff. Syns det er kjedelig å være hjemme hele tiden.
Så er alltid klar for beøk[:D]
Vi kan jo gjøre det enkelt med mat. Ha pølse i brød eller lompe[:D] Hvis alle liker det da. Bør jo ikke lage mer jobb enn nødvendig[:D]
Jeg bor 25 minutter unna bønna[:D]
Smulan, bønna, Nurkis og Ella hadde jo treff i går. Syns det var ille trist å ikke kunne være der. Smulan bor ca 50 minutter unna meg, så litt for langt å kjøre.

Back
Topp