"Ro deg ned"...

Hehe... Det får eg beskjed om også. Løp fra deg før eg komme hjem fra jobb sier han..ellers hører eg ofte at det ikke går an å finne på noe særlig siden eg må sånn på do hele tiden haha... Sånn e det med stor fin mage og aktiv krabat som ligg over blæra. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

jepp, det og "slapp aaaaav, det ordner seg"

ikke enkelt å planlegge permisjon og løsning av den sannsynlige problematikken med barnehageplass og ulønna permisjon når "vi tar det når det kommer, det ordner seg sikkert" er det mest fornuftige svaret en får... :p

Hører den ofte når jeg er litt sur og blir irritert… "slapp no av!". Da blir det litt eksplosjon altså. Enda værre er det om det kommer en eller annen kommentar om hormoner... da altså! ;)

Hører den ofte når jeg er litt sur og blir irritert… "slapp no av!". Da blir det litt eksplosjon altså. Enda værre er det om det kommer en eller annen kommentar om hormoner... da altså! ;)
Haha.. Det er som å tenne på en kanne bensin... :-D

Sent from my iPad using BV Forum

Her tør ikke mannen å slenge fra seg slike kommentarer, han prøvde seg en gang. Å etter det så var det best å holde kjeft. Nå er han litt for stille... :P

Sent from my iPhone using BV Forum

uff, ja den får jeg også ofte.. ikke lett og bo i hus med noen som ikke er like ivrig og stressa som en selv :)

Back
Topp