RLD

Klesklypa

Gift med forumet
Kordan går det med lillegull no?
er det noken bedring?
Fått time til gastroskopi?
 
Tusen takk super gode snupper =) 

Det går greit, vi er veldig slitne alle tre og alt arbeidet eg skulle gjort rundt utdannelsen min blir ikkje gjort. 
Sander som regel i godt humør, men kan snu om på ett sekund og være sint i evigheter. 
Han spiser omtrent ikkje, kanskje litt middag, kanskje en halv skive eller litt yoghurt. I barnehagen er de ganske fortvilet, så de gjør en kjempe god innsats. Eg er så vant til det og reagerer lite på det lengre. Han får no næringsdrikker og pulver som gir han merkbart mer energi :) Han har heldigvis korte dager i bhg og det hjelper godt. De merker ingenting på han i bhg, han leker og er blid som vanlig så det er også veldig bra. 
I går blei han plutselig veldig tett =( Kjempe tett, sover dårlig, slapp og klager over vond hals. I dag har formen vært opp og ned. I morgen skal eg eller T være heime med han for å se om det hjelper. Eg har en mistanke om at det er astmaen fordi det er så kaldt. Men det kan jo være nok en luftveisinfeksjon og då kan vi bare glemme gastroskopien på tirsdag. Er ganske nervøs og spent no. Vi må ha den!! Han kan jo ikkje fortsette uten å spise :( 
Eg lurer jo på om vi skal dra til legen i morgen men eg vet ikkje om det er noe vits?? Kan de avgjøre det? Heldigvis har han ikkje feber og på kvelden var formen kjempe bra :) Gir maks med astmamedisin så håper inderlig en kviledag i morgen + masse meds hjelper :) 

Dere er bare helt fantastiske som tenker på oss <3 
 
Back
Topp