Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke unormalt iallefall
Hvor gammel er han nå?
På et tidspunkt blir de mer opptatt av omgivelsene, og da kan det bli vanskelig å amme rundt andre.
Mange tror da at babyen ikke vil ha mer pupp, men hvis man da ammer feks i et mørkt rom så har babyen bedre tid ;-)
Nei ikke godt å si.Han er 11uker
Virker ikke som om det er for å kikke rundt egentlig.. Men ja, kan jo hende
Nei ikke godt å si.
Kan være for å få en reaksjon fra deg og
i puppen...er det vanlig at de gjør det?
Er visst noe nytt mini har begynt med her..
Jepp. Hun hadde en periode hvor hun holdt på sånn. Trodde jeg skulle bli gal
Vår gutt gjør det samme, haler og drar i den glad jeg ikke føler stort i brystvorta
Storebror lå nokså rolig da han ammet. Lillesøster derimot, har alltid vært urolig ved amming. Ikke bare river og sliter hun, men hun vrir kroppen sånn at (hvis ikke jeg stopper henne) står hun i fanget med rompa i været og drar i puppeni puppen...er det vanlig at de gjør det?
Er visst noe nytt mini har begynt med her..
Storebror lå nokså rolig da han ammet. Lillesøster derimot, har alltid vært urolig ved amming. Ikke bare river og sliter hun, men hun vrir kroppen sånn at (hvis ikke jeg stopper henne) står hun i fanget med rompa i været og drar i puppen
Hun er 10 mnd og jeg begynner å tenke på ammeslutt nå
Det kan også være han gjør det for åHoho, uff!
Ja, nå ligger han og tygger til og vrir seg her og.. Men han her er bare 12 uker jo nesten så han virker irritert på puppen
Det kan også være han gjør det for å
Stimulere og få
I gang utrivningen
Her også og ble ikke bedre når han gjør det med tenner:/