River og sliter

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
i puppen...er det vanlig at de gjør det? :p
Er visst noe nytt mini har begynt med her..

Her har frøkna gjort det litt, men mest når hun blir distrahert :) snur hodet mot lyden, mens hun har vakuum til puppen.

Ja ikke unormalt iallefall :-P

Hvor gammel er han nå?
På et tidspunkt blir de mer opptatt av omgivelsene, og da kan det bli vanskelig å amme rundt andre.
Mange tror da at babyen ikke vil ha mer pupp, men hvis man da ammer feks i et mørkt rom så har babyen bedre tid ;-)

Ja ikke unormalt iallefall :-P

Hvor gammel er han nå?
På et tidspunkt blir de mer opptatt av omgivelsene, og da kan det bli vanskelig å amme rundt andre.
Mange tror da at babyen ikke vil ha mer pupp, men hvis man da ammer feks i et mørkt rom så har babyen bedre tid ;-)

Han er 11uker :)
Virker ikke som om det er for å kikke rundt egentlig.. Men ja, kan jo hende :p

Frøkna river litt hun og her men slipper heldigvis opp litt på vakuumet:)
Det er vel mye som skjer med de små kroppene nå, og her virker det som det går litt på lyder osv.
Hun spiser roligere om hun nesten sover, så jeg har hengt henne i sjalet til hun sovner og så legger jeg henne til:)

Jepp. Hun hadde en periode hvor hun holdt på sånn. Trodde jeg skulle bli gal :P

i puppen...er det vanlig at de gjør det? :p
Er visst noe nytt mini har begynt med her..
Storebror lå nokså rolig da han ammet. Lillesøster derimot, har alltid vært urolig ved amming. Ikke bare river og sliter hun, men hun vrir kroppen sånn at (hvis ikke jeg stopper henne) står hun i fanget med rompa i været og drar i puppen :eek:
Hun er 10 mnd og jeg begynner å tenke på ammeslutt nå :rolleyes:

Storebror lå nokså rolig da han ammet. Lillesøster derimot, har alltid vært urolig ved amming. Ikke bare river og sliter hun, men hun vrir kroppen sånn at (hvis ikke jeg stopper henne) står hun i fanget med rompa i været og drar i puppen :eek:
Hun er 10 mnd og jeg begynner å tenke på ammeslutt nå :rolleyes:

Hoho, uff! :p
Ja, nå ligger han og tygger til og vrir seg her og.. Men han her er bare 12 uker jo :p nesten så han virker irritert på puppen :p

Back
Topp