River ned babygymmen

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Andre som gjør det? Hun griper fatt i lekene og drar i dem, ruller med dem, ruller seg bort i kanten på den, sparker i den osv. Så den som lekene henger i faller ned og går ut av sporene osv. Så jeg passer jo på selvsagt men selv om jeg sitter i sofaen ved siden av henne så gjør hun det på et blunk. Og de borrelåsene er ganske sterke altså..

Tips?

Hvilken babygym har dere?
Her har ikke mini klart det ennå, men han ruller på og sparker i stativet (tre føtter som er festet i matta).

Her er man også aktiv, men "stengene" er festet i matta med trykknapper, så han får ikke sparket dem av så lett tror jeg (vi har Tinylove Monkey Island). Han klarer å rive ned lekene iblant da, men de er jo heldigvis ikke så tunge.
Kanskje du kan kjøpe trykknapper og slå i selv? De selger slike i sybutikker og på Panduro tror jeg :)

Last edited:
Andre som gjør det? Hun griper fatt i lekene og drar i dem, ruller med dem, ruller seg bort i kanten på den, sparker i den osv. Så den som lekene henger i faller ned og går ut av sporene osv. Så jeg passer jo på selvsagt men selv om jeg sitter i sofaen ved siden av henne så gjør hun det på et blunk. Og de borrelåsene er ganske sterke altså..

Tips?
lurer også på hvordan babygym dere har? :) vi har pingu...

Det er en matte med en slags bro over som det henger tre leker i. Jeg vet ikke merke..
Og man fester den nedi noen dype spor på hver side og fester med borrelås.

Her har vi stativ i tre, og den løfter han og flytter på :P hehe.. Ruller ikke over på magen enda, men når han gjør det av seg selv, så blir det vel ikke mer babygym :P

Vi har en myk babygym fra Fisher-price. Har brukt den til alle tre, og er like fin. Synes det er greitt å ha en sånn myk babygym for hun river å røsker mye i den. River som regel ned hele greia. :D

Vi har også en i tre som flytter på seg når hun sparker ivrig borti. Ikke funnet ut av rulling enda, men beveger seg litt fra side til side

Back
Topp