Rivende smerte i magen

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Skulle legge meg i går og fikk skikkelig rive smerter i magen spe venstre side. Han ligger mest mot venstre.. Stod opp i dag og opplever akkurat den samme smerten.. Andre som opplever lignende?

Ikke opplevd noe sånt. Kanskje du skulle ringt JM eller føden og hørt?Har du fortsatt vondt?

Kan du ha strekt deg? Bøyd deg mye eller løftet mye/tungt? Jeg hadde skikkelig vondt i magen og sida ett par ganger i timesvis om gangen. Det ble vondrer når mini presset eller sparket i mot. Fant ikke ut av det på føden, men mente det kunne være musklene i livmoren som hadde strekt seg. Ring inn og snakk med føden. Fikk beskjed om å alltid kontakte ved unormale smerter [emoji5]️

Nei, ikke opplevd. Fikk du sove, altså det gikk bort om natta og kom tilbake når du sto opp? Jeg hadde ringt føden ja.

Hvis smerten vedvarer til morgenen etter ville jeg ringt jm eller føden ja :) Opplevd skikkelig strekk på den ene siden og det gjorde veldig vondt, men ga seg med engang.

mulig jeg har strekt noe i går når jeg ryddet og styrte på hjemme.Sov som vanlig i natt. Kjennes litt bedre ut nå enn når jeg stod opp så satser på det blir bedre. Hvis ikke skal jeg kontakte føden! Har vel kanskje litt for høy terskel for å ringe føden.

mulig jeg har strekt noe i går når jeg ryddet og styrte på hjemme.Sov som vanlig i natt. Kjennes litt bedre ut nå enn når jeg stod opp så satser på det blir bedre. Hvis ikke skal jeg kontakte føden! Har vel kanskje litt for høy terskel for å ringe føden.

Ser den. Men som alle får beskjed om når de ringer, det er bedre å ringe en gang for mye! Ringte selv en gang og opplevde veldig god behandling.

Får litt sånn «rivende» smerte av og til helt nederst i magen mot siden, men kjennes mest ut som ligamentsmerter igrunn. Gir seg nesten med én gang.

Back
Topp