Rive ned og åpne opp-oppdagelsesferd.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Her vil veslegutt være over alt nå;) Alt skal utforskes og kjennes på. Prøver å komme seg inn i alle kriker og kroker.
Åpnet opp en skuffe her i går og dro ut filmer.
Klarte nesten rive ned en glassbolle:eek: Så den er fjernet, kan jo være farlig!! Har også fjernet en del andre gjenstander som han kan nå, hehe:cool:
Ellers er ledninger og stikkontakter meget interesant,faderullan..Skummelt:confused:
Trappegrind er montert for han skal både ned og opp:p

Flere som har ryddet ting unna og som helst skulle ha øyner i nakken også:P?

Ryddet unna for et år siden :P hehe.. husker Emira var hekta på stikkontakter! Skummelt, men man får kjøpt sånne sikringer til å sette inn i dem som ikke blir brukt :)

Ledninger og kattematen er det som er mest interessant her enda, men det er jo fyfy... :P

Har kjøpt inn sånne stikkontakdingser (billig på IKEA m IKEA familykort). Ikke fjernet noe enda da hun ikke krabber så fort. Men hun skal reise seg etter ALT. Hvis jeg står i ro i to sek så henger hun i buksene. Sliiitsomt for hun kan jo ikke stå trygt enda den lille tullingen så hun er en fare for seg selv:P Men løper rundt i sengen sin og dunker seg innimellom men det kan jeg ikke hindre:)
Ellers skjønner hun ikke nei så dt er litt dumt :P

Har kjøpt inn sånne stikkontakdingser (billig på IKEA m IKEA familykort). Ikke fjernet noe enda da hun ikke krabber så fort. Men hun skal reise seg etter ALT. Hvis jeg står i ro i to sek så henger hun i buksene. Sliiitsomt for hun kan jo ikke stå trygt enda den lille tullingen så hun er en fare for seg selv:p Men løper rundt i sengen sin og dunker seg innimellom men det kan jeg ikke hindre:)
Ellers skjønner hun ikke nei så dt er litt dumt :p

Jeg har prøvd å si nei, da ser han rart på meg og ler:P

Ja, ting skal utforskes om dagen. Ser han noe han vil ha tak i så kan han være ganske rask, enda det bare er åling han driver med her enda. Har ikke så mye fyfy fremme egentlig, det meste ligger vel fortsatt i flyttekassene :P
Ledninger er favoritten i alle fall... Har kommet helt ut av telling på hvor mange ganger jeg har tatt han med en ledning i munnen. Mobillader, usb-kabel, maclader - det smaker godt! :P
Heldigvis har vi stikkontankter inkl. barnesikring, så det slipper vi å tenke på. Ikke er han så interessert heller igrunn, men det er vel fordi han "får lov".
Ellers er det tipp topp å trekke permer og slikt ut fra bokhyllen. Jeg lar han bare styre på så lenge det ikke er farlig og han koser seg ;)

Hu er alt for rask syns jeg :p Ikke lenge før frøkna begynner å gå heller...

Hehe, samme syns jeg om veslegutt. Går unna når han først setter fart:P

Åh? Vil hun opp ja? Reiser seg opp etter ting?
Her er han oppå knærne.

Ja, ting skal utforskes om dagen. Ser han noe han vil ha tak i så kan han være ganske rask, enda det bare er åling han driver med her enda. Har ikke så mye fyfy fremme egentlig, det meste ligger vel fortsatt i flyttekassene :p
Ledninger er favoritten i alle fall... Har kommet helt ut av telling på hvor mange ganger jeg har tatt han med en ledning i munnen. Mobillader, usb-kabel, maclader - det smaker godt! :p
Heldigvis har vi stikkontankter inkl. barnesikring, så det slipper vi å tenke på. Ikke er han så interessert heller igrunn, men det er vel fordi han "får lov".
Ellers er det tipp topp å trekke permer og slikt ut fra bokhyllen. Jeg lar han bare styre på så lenge det ikke er farlig og han koser seg ;)

Ja, de må jo få utforske og styre på:D
Sånn som når han åpner skuffen her og drar ut filmer så lar jeg han bare holde på, men verre når glassboller skal rives ned:p:eek:

Ja, de må jo få utforske og styre på:D
Sånn som når han åpner skuffen her og drar ut filmer så lar jeg han bare holde på, men verre når glassboller skal rives ned:p:eek:

Ja eller om dem klemmer fingrene når det lukker skuffer og skap igjen:eek:

Leoh er lissom sååå nær med å klare å komme seg fremover.. hehe.. men får det lissom ikke helt til :P haha..
1403777249312.jpg

Leoh er lissom sååå nær med å klare å komme seg fremover.. hehe.. men får det lissom ikke helt til :p haha..
Vis vedlegget 66469

Herlig! Akkurat som å se lillegutt her før han knakk koden ;)
Dvs. han gjør nå slik innimellom enda. Prøver alltid å strekke seg etter tingene før han innser at han ikke er lang nok i armene og må jobbe litt mer for det. Kanskje en smule bedagelig anlagt gutt jeg har :P ;)

Herlig! Akkurat som å se lillegutt her før han knakk koden ;)
Dvs. han gjør nå slik innimellom enda. Prøver alltid å strekke seg etter tingene før han innser at han ikke er lang nok i armene og må jobbe litt mer for det. Kanskje en smule bedagelig anlagt gutt jeg har :P ;)

Hahaha men det er jo smart tenkt av han;):P ført prøve å nå fram fra der man er, så streve om det er nødvendig:P;)

Merkelig nok så kommer Leoh seg hit og tid ved å rulle og gå i ring..haha

Hahaha men det er jo smart tenkt av han;):p ført prøve å nå fram fra der man er, så streve om det er nødvendig:p;)

Merkelig nok så kommer Leoh seg hit og tid ved å rulle og gå i ring..haha

Ja, de kommer overraskende langt bare ved å rulle :P ;)

Back
Topp