Risting og rumling i magen

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det bedre, men noen ganger rister det i magen. Skjønner ikke hvordan hun beveger seg for å få det til? Føles nesten som kraftig rumling.
Er ikke i forbindelse med å være sulten, det er hun som gjør det.

Er det noen andre som har kjent det slik?
Hva kommer det av?

Min gjør også det, storesøster var likedan [emoji4] jeg har i alle fall hørt at de gjør dette når de tisser! De får frysninger når blæra er tom. Storesøster gjør dette enda [emoji85]

Har begynt å kjenne den følelsen selv, husker der fra første svangerskap også! Da førstemann var født og tisset i bleien så jeg at hun ristet på ene foten, litt som en hund:P

Jeg føler det også ofte slik, som en vibrering. Evt. at han i et kjemperaskt tempo slår og sparker på samme plass med alle lemmene sine. Er det det som er tissing? :wideyed: Har faktisk kjent det ganske lenge, og relativt ofte i løpet av en dag.

Jeg føler det også ofte slik, som en vibrering. Evt. at han i et kjemperaskt tempo slår og sparker på samme plass med alle lemmene sine. Er det det som er tissing? :wideyed: Har faktisk kjent det ganske lenge, og relativt ofte i løpet av en dag.
Kjenner det selv kanskje en eller to ganger dagen. Men ja, er som du beskriver det. Har kjent det i en ukes tid.

Samme her. Så rart... tisser de virkelig så ofte? :eek:

Back
Topp