Ristemaskin, hvor kjøpe det?

Agurken

Glad i forumet
Vil kjøpe meg sånn ristemaskin som en står på som rister kroppen. Vet noen bruker det til slanking og andre til å løse opp rygg og div.
Men hvor kan jeg kjøpe sånn??

G sport?

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: Agurken

ORIGINAL: lillejente

G sport?

Men hva heter disse maskinene?

Fleskedasker? eller rumpedisser?

De jeg bruker på treningstudio heter Fitvibe excel, men tror de ligger på rundt 70000 i innkjøp, kanskje du har et sånt treningstudio nær deg?

ORIGINAL: 999

De jeg bruker på treningstudio heter Fitvibe excel, men tror de ligger på rundt 70000 i innkjøp, kanskje du har et sånt treningstudio nær deg?

Nei dei har ikke de.
Oi så dyrt da. Ikke noen andre plasser de selger noe litt mer enkle og billigere??

ORIGINAL: 999

Nei dei har ikke de.
Oi så dyrt da. Ikke noen andre plasser de selger noe litt mer enkle og billigere??

Tror de har sånt på europris og sikkert sportsbutikker og sånt. men de vibrerer bare rett opp og ned og har visstnok ikke samme effekt, men sikkert verdt å prøve[;)] Den typen de har på treningstudio her er samme type som blir brukt av astronauter for å holde formen når de er ute på tur i verdensrommet. [;)]

ORIGINAL: Metemor

Jeg har denne, ga jeg 1000 kr for på tilbud ( men har ikke brukt den noe særlig [8D])

http://www.powermaxx.no/start.asp?p=2

Å er sånn jeg er på leiting etter. Var det inne på denne siden du kjøpte den??
selge din ?? [;)]

Vil helst beholde den en stund til, siden jeg lover meg selv hver uke at NÅ skal jeg begynne [:D]

Jeg kjøpte min på en butikk som heter Mekk... men er lenge siden nå.

Jeg har denne, ga jeg 1000 kr for på tilbud ( men har ikke brukt den noe særlig [8D])

http://www.powermaxx.no/start.asp?p=2

Å er sånn jeg er på leiting etter. Var det inne på denne siden du kjøpte den??
selge din ?? [;)]

Vil helst beholde den en stund til, siden jeg lover meg selv hver uke at NÅ skal jeg begynne [:D]

Jeg kjøpte min på en butikk som heter Mekk... men er lenge siden nå.

MEKK hadde de i gullgruven før men ikke nå. Noen som vet om de har på europris og sån??

Back
Topp