Rispose/varmeflaske...

tussi09

Glad i forumet
Leste om soving om natten, og dr sto d at dersom man hadde problemer med å få babyen til å sove i egen seng om natten kunne man legge an varmeflaske eller pute der babyen skal ligge slik at d blir varmt dr.
Jeg har en sånn rispose som varmes i mikroen som jeg la i sengen hennes i går kveld og i natt mens jeg ammet... Har ikke sovet så godt på leeeenge... Ett råd som er verdt å prøve.

Om du ikke har rispose kan du bruke en tom brusflaske fyllt med varmt vann. Risposene selges på helsekosten..

Bare husk at med så små barn skal varmeposen fjernes før man legger barnet nedi - så posen skal bare varme opp senga før man legger dem. Dette er fordi det kan bli for varmt for dem med posen nedi senga og de kan ikke regulere kroppstemperaturen selv ennå.

Jeg bruker rispose til å varme opp ullposen i barnevogna før vi skal gå tur jeg, for vogna står enten i bilen eller i garasjen, så den er kald.

Bare husk at med så små barn skal varmeposen fjernes før man legger barnet nedi - så posen skal bare varme opp senga før man legger dem. Dette er fordi det kan bli for varmt for dem med posen nedi senga og de kan ikke regulere kroppstemperaturen selv ennå.

Jeg bruker rispose til å varme opp ullposen i barnevogna før vi skal gå tur jeg, for vogna står enten i bilen eller i garasjen, så den er kald.

hmm.. varmeputen ligger i sengen til snuppa hele natten.. legger den ved siden av bena..

Ligger i sengen hele natten her også, men passer på at den ikke er for varm... Bruker risposen rund bena hennes når vi skal ut og kjøre bil også, før bilen er blitt varm...

Ligger i sengen hele natten her også, men passer på at den ikke er for varm... Bruker risposen rund bena hennes når vi skal ut og kjøre bil også, før bilen er blitt varm...

jeg pleier å legge et hånkle rundt puta.. og eller legge den inntil teppe hun har rundt seg når hun sover.

ORIGINAL: awenka

jeg pleier å legge et hånkle rundt puta.. og eller legge den inntil teppe hun har rundt seg når hun sover.
gjør d samme her[;)]

Back
Topp