Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde også ICP sist, veldig spent på denne runden. Når fikk du det påvist og hvordan gikk det? Send melding om du ikke vil kuppe trådenFår med høy sannsynlighet ICP, da jeg har hatt det tidligere, og har problemer med galleblæra etter tidligere svangerskap. Inntil det er påvist så blir det tatt hyppige blodprøver. Etter påvisning så blir det blodprøver hver 2-3 dag, og hyppig oppfølging med CTG og UL. Sist gang fikk jeg UL hver 2. dag frem til fødsel. Bor så langt unna at jeg håper jeg slipper det nå.
Må uansett til lege og jordmor 1 gang i måneden inntil videre.
Oi, det var mye ekstra oppfølging, men veldig bra at du blir så tett oppfulgt. Da føler man seg mye tryggere.Får med høy sannsynlighet ICP, da jeg har hatt det tidligere, og har problemer med galleblæra etter tidligere svangerskap. Inntil det er påvist så blir det tatt hyppige blodprøver. Etter påvisning så blir det blodprøver hver 2-3 dag, og hyppig oppfølging med CTG og UL. Sist gang fikk jeg UL hver 2. dag frem til fødsel. Bor så langt unna at jeg håper jeg slipper det nå.
Må uansett til lege og jordmor 1 gang i måneden inntil videre.
Hadde veldig høye verdier skal sies.Oi, det var mye ekstra oppfølging, men veldig bra at du blir så tett oppfulgt. Da føler man seg mye tryggere.
Jeg har høyt stoffskifte (graves), og regnes derfor som risikosvangerskap. Jeg hadde ikke det ved forrige svangerskap, så jeg er derfor litt ekstra nervøs dette svangerskapet. Men jeg ble gravid i samråd med lege, så i utgangspunktet skal det gå fint. Foreløpig blir det blodprøvetaking hver 2. uke for å følge med på om stoffskiftet mitt går opp. Jeg får nok kanskje også ekstra UL.
Uke 30, men jeg hadde hatt kløe i flere uker, og fødte prematurt uke 35, frisk gutt med litt gulsott bare. Kan ev. sende deg en melding etter jobb.Jeg hadde også ICP sist, veldig spent på denne runden. Når fikk du det påvist og hvordan gikk det? Send melding om du ikke vil kuppe tråden