Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre her som også har såkalt risikosvangerskap eller som har født alt for tidlig før? Evt hvordan blir dere fulgt opp i dette svangerskapet?
Jeg har. Blir fulgt opp tett av fastlege, og skal til ul og kontroll på sykehuset hver 5. uke.
Har protein s mangel, hatt blodpropp og er i tillegg allergisk mot blodfortynnende medisiner (som jeg må ta). Ble satt i gang i uke 37 sist, håper jeg kommer så langt denne gangen også.
Fødte du prematurt sist?
Jeg fikk datteren min i uke 34 for 3 år siden. Jeg har ikke hørt noen ting om noe ekstra oppfølgning :s
Oi, da skjønner jeg du blir følgt nøye gjennom svangerskapet.. Får håpe alt går like bra denne gangen også!
Jeg får så sterke kynnere at de er nesten å regne som rier, så første svangerskap fødte jeg i uke 21 (barnet overlevde ikke) og i forrige svangerskap holdt det på å skje igjen men de klarte å roe det ned, nå skal jeg på en UL neste uke så får høre hva de sier da.. Mulig jeg må ta noe medisin som kan dempe kynnerne. Men godt man blir tatt på alvor og blir fulgt opp nøye, føler meg litt tryggere da!![]()
Nei var inne noen uker før for å stoppe rier som virket bra. Senere da så bare gikk vannet..Oi, det var jo ganske tidlig, vet de noe om årsak?
Hvordan går det nå? Blør du fortsatt? Har gått 3 uker med blødninger, men ingen ekstra oppfølgning.Risikosvangerskap pga enormt store å mye blødninger. Legetime hver uke for å sjekke fosterlyd og urin..