Risikosport

Nallill

Forelsket i forumet
Sensommerskattene 2023
Jeg vet ikke med dere, men hos meg har det begynt å bli risikosport å nyse, siden blæra lever under litt annet press for tiden. :hilarious:
Har flere oppdaget av dagligdagse ting har begynt å bli risikosport? :hilarious:

Har hatt det slik siden første fødsel, så merker ingen forskjell når jeg er gravid. Har konstant ekstratruse i veska, fordi nys=lekkasje :shifty:

Ja! Satt i indianerstilling i sofaen og så måtte eg nyse.... Da var det bare å gå og skifte :facepalm: så det er bra vi er flere! prøver å trene bekkenbunn, men det er så lett å glemme det ut :p

Har mer eller mindre vært sånn hos meg etter fødsel sist gang. Var på barseltrening, et tilbud fra kommunen, for blant annet bekkenbunnstrening. Gikk greit til å begynne med, men i etterkant har jeg dessverre ikke brydd meg hardt nok om å følge opp treningen hjemme. Så slapp bekkenbunnsmuskulatur + nysing eller hosting = lekkasje!! :woot:

Haha samme her, dette er 3.svangerskapet mitt og jeg har ikke hatt det problemet tidligere, men når jeg satt å sorterte skittentøy her om dagen så ble det helt vått etter en nys gitt, jeg skvatt skikkelig! :hilarious: løp inn på badet å skifta og håpet ikke gubben skulle oppdage det da jeg ble så flau :rolleyes:

Back
Topp