Risikosport å nyse

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Ja er ganske øm nede i magen om dagene. Men i dagmorges når jeg nøs trodde jeg alt revnet i magen :eek: Det var så vondt på sidene (rundt eggstokkene) at jeg lå å vrei meg etterpå. Noen flere som opplever det? :)
 
Når jeg nyser så kjennes det ut som det knyter seg øverst på ett og samme punkt i magen, nesten som kynnere som varer i 2-3 sek...
Punktet blir stein hardt :p

Så ja, føles som risikosport å nyse :p
 
Jeg får vondt i lysken hvis jeg nyser og lignende uforberedt:) må liksom stramme musklene i magen først, så går det bra:p
 
Jeg hadde det veldig sånn jeg og:p men har gitt seg nå de siste 1-2 ukene:) var sånn at jeg måtte krype meg sammen om jeg sto/gikk og nøys:p
 
Jeg nyser faktisk omdagen, jeg som veldig skjelden nyser. Og hver gang river det nede i magen. Men tror ikke det er noe risikosport.
 
Jeg får vondt som regel i høyre side nede i magen når jeg nyser liggende eller sittende, om jeg står rett opp og ned så går det greit.
Er skikkelig ubehagelig i noen sekunder....
 
Så godt å lese at flere har det sånn! Kjennes ut som om noe prøver å hoppe ut gjennom lysken hver gang jeg nyser eller hoster hardt
 
Når jeg nyser blir jeg påminnet å knipe :p kjenner det er litt ekstra trykk der nede..
 
Kjenner det hver gang jeg nyser, hoster eller ler at jeg er kjempe øm nederst i magen..
 
Samme her.har funnet ut at det hjelper å bøye seg ned/huke seg sammen når jeg kjenner jeg må nyse eller hoste( får samme ubehag mår jeg hoster);)
 
Haha, me too! Jammen ganske så øm nede i magen også :) ting på gang!
 
Jeg får også følelsen av at livmorområdet holder på å revne når jeg nyser. Men det hjelper om ikke nysen kommer brått på, for da kan jeg krøke meg sammen først. Da kjenner jeg ingenting.
 
Vondt å nyse ja.
 
Satt akkurat å tenkte på dette med nysing å øm nederst :) litt godt å se denne lenken da! Altså ikke noe å bekymre seg over? :)
 
Har ikke hatt det nå, men husker jeg fikk voldsomme stikkinger ved nysing sist!:)
 
Nøs akkurat nå, liggende på rygg i senga og kom på denne tråden. Dæven steike så vondt det var! Skjønner hva dere mener!
 
Hehe :) "Godt" å se at vi er flere om det. Virker som det er veldig vanlig :)
 
Oh jess! Kjenner igjen den der! Føles ut som alt revner! Og når jeg er hard i magen og skal trøkk på toalettet føler jeg mye av det samme :p
 
Back
Topp