Vesle Helmine
Betatt av forumet
Eller hva slags jobber ser dere på som risiko? Jeg jobber i Psykiatrien. Tenker litt på at jeg etterhvert kan bli utsatt. Maven er jo et lett og sårbart mål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, jeg bøyer meg i støvet! har vært med faren min på x antall utenlandsturer i trailer når jeg var yngre, å jeg vet at det er ingen dans på roser! Du er tøff :-)Vesle Helmine skrev:
Jeg har risikojobb, jobber på en avrusningspost, hovedsakelig abstinens behandling, men har også 5 rusakutt plasser. Akkurat nå har jeg fine pasienter, men det er utskiftninger hver dag, og en god del trusler og utagering. Den dagen jeg føler med utrygg blir det nok tilrettelegging eller evt svangerskapspenger. Ønsker egentlig å jobbe så lenge som mulig, men må jo føle meg trygg! Jobbet i psykiatrien tidligere, på ett sykehus med 7 poster. På noen av de går man ut i sv.skapspenger med en gang man får positiv test, men på enkelte kan man jobbe helt ut. Kommer jo helt an på hvordan avdeling det er. Psykiatri er ikke ensbetydende med utagering. Hvordan pasienter er det du har?Skruf skrev:
sendt PM :-)