Risiko ved å si opp før man har ny jobb (?)

Familielykke

Betatt av forumet
Sykepenger og rettigheter? Hva forsvinner?

Edit 2: Noen som har gjort dette og vil dele +/- sider?

Edit:
Leder er krevende og har vært det siden jeg startet, jeg har 3 gode kollegaer som nå har valgt å slutte innenfor de siste 6 mnd. Jeg opplever å ikke få utfordringer, har ikke et trivelig arbeidsmiljø og har en leder som krangler og micromanager, dette var et kjent problem før jeg startet- så har ingen ting med meg å gjøre, bedriftpsykolog har vært inne grunnet leders atferd tidligere.
 
Last edited:
Ser ut til at det kommet greit forklart om du Googler sykepenger og arbeidsledig f.eks.

Ellers kan du jo kontakte nav og få svar. Ellers er det vel også en del ukers karantene tid på å få dagpenger om du sier opp jobben selv og ikke har ny jobb å gå til.
Full forståelse for det å jobbe med en slik leder, har selv hatt en leder som absolutt ikke burde hatt en slik stilling med personalansvar da hun mobbet ansatte
 
Ser ut til at det kommet greit forklart om du Googler sykepenger og arbeidsledig f.eks.

Ellers kan du jo kontakte nav og få svar. Ellers er det vel også en del ukers karantene tid på å få dagpenger om du sier opp jobben selv og ikke har ny jobb å gå til.
Full forståelse for det å jobbe med en slik leder, har selv hatt en leder som absolutt ikke burde hatt en slik stilling med personalansvar da hun mobbet ansatte
Takk for svar. Ja litt i ørska med dette, føler at det er så mange ting man mister og ønsket å høre andres erfaringer med det å si opp før man har noe annet. Ja er ikke alle som burde vært leder :banghead:
 
Back
Topp