Rise and Shine Girls!

Tina pusen

Gift med forumet
I Dag er det 1 mars, å vi går nå inn i at det er kunn 3 mnd igjen til den magiske mnd.
HVOR HAR DET BLITT AV MND????

Ja pluss at terminkrigen har begynt da :P Go,go,go Juni jenter :D

1 dag igjen til jeg har bursdag,og 4 til mannen harbursdag,her er det 4 mnd igjen til termin,men forhåpentligvis bare 3 og noe til hun kommer :p

Nå syns jeg tiden går raskere og raskere! Det er sol, snøen SMELTER! WOHOO!!

Gubben har bursdag om 8 dager, lurer på hva jeg skal finne på til han.

For ei solstråle du er da :) Mars ja....for meg så kommer det til å bli en rar mnd.....Bestemor kunne ha blitt 85, men jeg blir litt mer små deprimert med tanke på at om bare 8dager så blir babyen min 6år!! Du spør hvor mnd har blitt av, jeg spør da hvor i all verden er åra blitt av?? :P Skolegutt til høsten å greier...haff :P Men ellers så blir mnd full av feiring, siden halve familien har bursdag da....hehe. Ha en fin dag da Tina Pusen :)

Jaaa, sola står virkelig på, her o mdagen var det 26 grader i sola. HÆRLIG!!!

Tjaa, hvor gammel blir han å hvs likern å drive med da?

For ei solstråle du er da :) Mars ja....for meg så kommer det til å bli en rar mnd.....Bestemor kunne ha blitt 85, men jeg blir litt mer små deprimert med tanke på at om bare 8dager så blir babyen min 6år!! Du spør hvor mnd har blitt av, jeg spør da hvor i all verden er åra blitt av?? :p Skolegutt til høsten å greier...haff :p Men ellers så blir mnd full av feiring, siden halve familien har bursdag da....hehe. Ha en fin dag da Tina Pusen :)

HUff, kan skjønne det snuppa.

Ja åra flyr jo egentlig. Virker som Mars mnd er ALLE HAR Bursdag mnd :P haha

Ha en fin dag du å snuppa :D

Sønnen min har og bursdag om 8dager :P

Jaaa, sola står virkelig på, her o mdagen var det 26 grader i sola. HÆRLIG!!!

Tjaa, hvor gammel blir han å hvs likern å drive med da?

Ja det er NYDELIG :D Hurra!! ( Jeg hater snø og vinter....... )

Han blir 27. ( Eldgammel i følge han selv. :p ) Han liker og spille PS3, Se film, og sånne ting der han slipper og bevege seg eller bruke hue. Haha :p
Han har hengt opp boksesekk i kjelleren, som han har planer om og bruke, men så har han så en forferdelig senebetennelse i armen. Så han skal på MR nå i Mars for og sjekke om det kan være noe annet.

Lurte litt på om jeg kanskje skulle bestille en Venome Shorts til han. Han har lyst på det til han skal begynne og bokse, men er litt redd for at det kan ta lang tid pga armen og at han blir litt skuffa siden han ikke får brukt den med en gang..

Våren gjør alt mye lettere så tror tiden fremover vil gå fort:) når jeg er hjemme i helgeb skal jeg kjøpe gave til sambo som fyller året på torsdag:) selv fyller jeg neste søndag, å ha ønsket meg stelleveske så er spent på om jeg får den:) ååø gleder meg til juni!!:)

Ja det er NYDELIG :D Hurra!! ( Jeg hater snø og vinter....... )

Han blir 27. ( Eldgammel i følge han selv. :p ) Han liker og spille PS3, Se film, og sånne ting der han slipper og bevege seg eller bruke hue. Haha :p
Han har hengt opp boksesekk i kjelleren, som han har planer om og bruke, men så har han så en forferdelig senebetennelse i armen. Så han skal på MR nå i Mars for og sjekke om det kan være noe annet.

Lurte litt på om jeg kanskje skulle bestille en Venome Shorts til han. Han har lyst på det til han skal begynne og bokse, men er litt redd for at det kan ta lang tid pga armen og at han blir litt skuffa siden han ikke får brukt den med en gang..

HAHA, Samme "hobby" som gubben min det :P han har nesten alle de nye spilla på ps3 som kommer ut :P

Hmm. ville nok ha venta med den shortsenda ja, just in case. MEN Jeg ville ha kjøpt gavekort da på Gamestop til han jeg, siden han er spill o man :P Eller se på cdon, om det her MOVE PS3 Er billig, å kjøp noen kule spill derifra :D

HAHA, Samme "hobby" som gubben min det :p han har nesten alle de nye spilla på ps3 som kommer ut :p

Hmm. ville nok ha venta med den shortsenda ja, just in case. MEN Jeg ville ha kjøpt gavekort da på Gamestop til han jeg, siden han er spill o man :p Eller se på cdon, om det her MOVE PS3 Er billig, å kjøp noen kule spill derifra :D

ÆSJ, men jeg er litt på krigstien angående spill skjønner du. Fordi han har lova meg at neste gang vi skal kjøpe spill så er det MIN TUR.. Haha ! :p men det blir nok et spill kjenner jeg meg sjøl rett ja!

Er Move noe morro? Vi har ikke prøvd det vi.

Samboeren min har bursdag i morgen, så han skal få IPad mini, sånn deksel til den, og en treningsbukse :)
Idag skal jeg på lunsj med ei venninne <3

ÆSJ, men jeg er litt på krigstien angående spill skjønner du. Fordi han har lova meg at neste gang vi skal kjøpe spill så er det MIN TUR.. Haha ! :p men det blir nok et spill kjenner jeg meg sjøl rett ja!

Er Move noe morro? Vi har ikke prøvd det vi.

Det er kjempe morro :D

Kælle har sånn boksespill faktisk :D

Åsså har vi noe som Velsa syns det er morro å se på, er et dyr so går rundt deg, når du bruker den greia :P

Ta en titt på youtube eller noe

Back
Topp