Risarosa

Lagde en på samme måte til lillegutt, og den ble altfor varm;)
Har voksi urban nå og den regulerer temperaturen mye bedre:)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har tenkt så masse på vognpose. Har vurdert Voksi Urban, men så har jeg tenkt at det gjerne blir for varmt, det er jo ikke akkurat vinter når småen kommer, men kan jo være kjølig likevel. Vil du anbefale den likevel til et aprilbarn?

Har tenkt så masse på vognpose. Har vurdert Voksi Urban, men så har jeg tenkt at det gjerne blir for varmt, det er jo ikke akkurat vinter når småen kommer, men kan jo være kjølig likevel. Vil du anbefale den likevel til et aprilbarn?
Her blir lillegutt å bruke den i ett år til, syns den blir for stor til en nyfødt. Men jeg laget en som ser ut som en vanlig voksipose, bare mye mindre som passer i bagen. Den blir jeg å bruke igjen nå :) oppskriften fant jeg faktisk her på babyverden under hobbyforumet;)

Her blir lillegutt å bruke den i ett år til, syns den blir for stor til en nyfødt. Men jeg laget en som ser ut som en vanlig voksipose, bare mye mindre som passer i bagen. Den blir jeg å bruke igjen nå :) oppskriften fant jeg faktisk her på babyverden under hobbyforumet;)

Takk for svar :) Jeg vet ikke om jeg får laget noe slikt selv hehe, men jeg finner vel en fin vognpose når vi skal i gang med shoppingen over nyttår ;)

Tenker det samme som deg, og vil heller se an behovet for den i begynnelsen.. Det kan jo fortsatt komme kalde dager i april og da er den god å ha. Ellers vil vi jo få god bruk for den til høsten igjen ;)

Back
Topp