Risarosa

ingen erfaring med den, har selv Odenvalder og er godt fornød.
synes det er veldig greit at jeg kan knyte den igjen rundt ansiktet hvis det er skikkelig kaldt.

Den er jo veldig fin da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

De er utrolig fine! Men vi har allerede bestemt oss for Voksi Urban og får den i gave.
Syns også at de (RisaRosa) er litt dyre i forhold, men av og til stopper ikke det meg, hehe...:p

De ser veldig lekre ut, men vi skal ikke ha sånn. De er nesten litt for fine for oss langt utpå bygda føler jeg:p..

Vi har en kjempegod pose jeg sydde selv til frøkna, som lillebebis skal få arve. Den er varm og god, har fått masse skryt fra barnehagen for den, også er det litt stas med noe man har fått til å lage selv:)..

Den ser veldig fin ut,men hvor varm er den egentlig? Er det en dunpose inni?
Ser at man nå kan vinne en slik :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror jeg må ha meg en risarosa :-)

Vi har bestillt risarosa vognpose - venter den i posten en av dagene :-D

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Vi har bestillt risarosa vognpose - venter den i posten en av dagene :-D

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Åååååå de er fine <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Den er jo en drøm å se på! Sikker på at de som kjøper den blir veldig fornøyde! Selv går vi for voksi urban. Den virker god på alle områder, er litt rimeligere enn risarosa posen og har gjort det bra i diverse tester :)

Jeg sendte bilde av den til ei venninne som fikk baby i fjor. Hun kjøpte den med en gang :) Tror hun er godt fornøyd med den, men noen ganger klagde hun faktisk over at den var for varm... Tror hun har ei veldig varm jente.

Den er jo bare nydelig å se på <3

Jeg har veldig lyst på den, men føler ikke for å bruke såå mye penger på den så lager selv. Strikker veldig mye og tenkte jeg skulle prøve å lage selv. Har strikket 20 cm nå siste dagene så håper den blir ferdig i god tid før lillegutt kommer. Mye billigere blir det også! Kjøpte varm dyne på IKEA og stoff for 100 kr. Garnet kommer på maks 250 kr :-)ImageUploadedByBV Forum1387385790.601415.jpg

Synes deres poser er helt nydelige, men her har vi voksi urban.. Veldig fornøyd med den.. Kan bruke den lenge da den har en lang og en kort pose.. :D

Lagde en på samme måte til lillegutt, og den ble altfor varm;)
Har voksi urban nå og den regulerer temperaturen mye bedre:)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg har veldig lyst på den, men føler ikke for å bruke såå mye penger på den så lager selv. Strikker veldig mye og tenkte jeg skulle prøve å lage selv. Har strikket 20 cm nå siste dagene så håper den blir ferdig i god tid før lillegutt kommer. Mye billigere blir det også! Kjøpte varm dyne på IKEA og stoff for 100 kr. Garnet kommer på maks 250 kr :-)Vis vedlegget 43929
Har du oppskrift?? :-)

Har du oppskrift?? :)
Nei desverre :/ Bare lar fantasien slippe løs ;) Bruker rundpinne på 60 cm og nr 4. Bruker østlandsgarn fra nille, 150 masker. Har tidligere strikket mange vogntepper så viste omtrent hvor mange masker jeg måtte ha for å få den passe bred. Strikker bare rundt og rundt på rundpinner og når den blir lang nok klipper jeg den opp =)

Back
Topp