Noen som har erfaring med disse?
Syns det e nydelig men e det verdt å betale så mye for en vognpose?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har erfaring med disse?
Ble veldig usikker nå etter alle kommentarene på siden! ;-)Var faktisk ei på Facebook so solgte her i område eg bur! kan hende den fortsatt er til salgs om du er int?
Ble veldig usikker nå etter alle kommentarene på siden! ;-)
Agreed! Flotte poser, men jeg har ikke vurdert å kjøpe en gang [emoji14]Den er dyr, varer ikke spesielt lenge (er ikke så lang, eller med forlenger) og har ikke hull til seler... Men pen å se på, ja det er den jeg syntes med andre ord ikke den er verdt pengene.
RegnskyddJeg ville gått for voksi! Mer vannavisende. Risarosa trekker jo til seg vann. og voksi har forlenger, så den kan brukes mye lenger.
Den nye modellen har hull til seler Vi har kjøpt og den er jo så råfin. Elsker den posen <3Den er dyr, varer ikke spesielt lenge (er ikke så lang, eller med forlenger) og har ikke hull til seler... Men pen å se på, ja det er den jeg syntes med andre ord ikke den er verdt pengene.
Ja, det funker jo det også, men enda en kostnad tenker jeg bare. Vognen vi har har jo trekk over seg som kan dras over, men går for voksi, den kan brukes i pulk ogsåRegnskydd