Risarosa vognpose

Lillenurk93

Elsker forumet
Marslykke 2016
Noen som har erfaring med disse?
Syns det e nydelig men e det verdt å betale så mye for en vognpose?

Ååh, de er fine!! Har veldig lyst på, men tror jeg bare må stå over. Tror jeg får mamma til å strikke et fletteteppe som jeg kan ha til vognteppe istedenfor :)

Mente jeg så noen skrive tidligere at barnet deres hadde blitt kald på føttene i en slik pose. Selv synes jeg de er nydelige, og kunne gjerne tenkt meg selv. Men kun hvis den fungerer til sitt formål :)

Jeg følte jeg brukte alt for mye penger når jeg kjøpte Voksi Urban liksom. Hadde det vært snakk om en ordentlig skinnpose, så hadde det nok vært verdt pengene, men synes det er dyrt til å være en dunpose.

Jeg har sååå lyst på en, men ble litt i tvil nå når jeg ser kommentarene over.. Kanskje bestille en hjemmelaget hos besteforeldre eller andre som er flink med sånt? Blir iallfall billigere

Den er dyr, varer ikke spesielt lenge (er ikke så lang, eller med forlenger) og har ikke hull til seler... Men pen å se på, ja det er den :) jeg syntes med andre ord ikke den er verdt pengene.
Agreed! Flotte poser, men jeg har ikke vurdert å kjøpe en gang [emoji14]

Jeg ville gått for voksi! Mer vannavisende. Risarosa trekker jo til seg vann. og voksi har forlenger, så den kan brukes mye lenger.

Den er dyr, varer ikke spesielt lenge (er ikke så lang, eller med forlenger) og har ikke hull til seler... Men pen å se på, ja det er den :) jeg syntes med andre ord ikke den er verdt pengene.
Den nye modellen har hull til seler :) Vi har kjøpt og den er jo så råfin. Elsker den posen <3

Eg driver og strikka risarosa vognpose men tenkte å kjøpe ein annen litt meir praktisk i tillegg. Må berre finne ein som er litt fiin først. Syns petite cherie er litt fin, og heller ikkje så dyr!

Back
Topp