RisaRosa Pose

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg fikk RisaRosa-posen i posten for noen dager siden :) Den er DRITFIN og veldig, veldig varm! (laget av ull og dun) Kan anbefales på det sterkeste!! Det tok nesten 1 mnd fra jeg bestilte til jeg fikk den pga stor pågang (sikkert fordi Fotballfrue har kjøpt en slik nettopp :P )

Jeg kjøpte en slik en til svigersøstra mi når hun og broren min fikk sitt første barn i fjor. Hun har skrytt enormt av posen, jentungen har elsket å ligge å sove i den, og gjør det fortsatt i en alder av 16 mnd :) Hun måtte ty til den posen om natten til og med, når hun har vært ekstra vanskelig å få til å sove :)

Lillebror sover nå mye bedre og roligere i vogna :) Jeg hadde en dårlig, kald pose laget av fleece mens jeg ventet på denne, og måtte kle på han masse klær. Nå er han utrolig varm og deilig når jeg tar han opp av vogna, uten å være svett eller klam :) I skrivende stund har han sover i over 3 timer ute :)

Så bra!! Hadde kjøpt en slik jeg også hadde det ikke vært for at de var så dyr..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

De posene er så sinnsykt fine! Vi vurderte en sånn selv, men endte opp med en fra merket elodie details:)

Ja, de er helt nydelige. Hvilken fargekombinasjon valgte du?
Bestilte en nå nettopp, fordi vi har bare lånt ullpose til vognen, og det er greit å eie si egen.
Tok i grå og rosa, og jeg vil helst ha den IDAG. hehe :)

Ja, de er helt nydelige. Hvilken fargekombinasjon valgte du?
Bestilte en nå nettopp, fordi vi har bare lånt ullpose til vognen, og det er greit å eie si egen.
Tok i grå og rosa, og jeg vil helst ha den IDAG. hehe :)

Jeg tok grå/hvit :) Jeg har grå base på Bugaboo-vogna, så valgte dermed grå. Skal muligens selge den etterpå, så ville ikke ha blå inni, så da ble det hvit :) Litt upraktisk med hvit....menmen! Synes egentlig den mokka-fargede var finest, men den hadde ikke passet.

Den legger seg SÅ fint rundt hodet til lillebror, virkelig pakker han godt inn :)

Svigerinna mi var på besøk her om dagen, og da hadde hun med posen. Den ser absolutt like fin ut, selv etter å ha blitt brukt MYE det siste året :) Ikke nuppete i ullgarnet, ingenting! Så fortsatt nesten ny ut :)

Jeg holder på å lage min egen, mer eller mindre lik Risa Rosa posen, billigere å lage den selv :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg holder på å lage min egen, mer eller mindre lik Risa Rosa posen, billigere å lage den selv :)

Har du oppskrift? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har du oppskrift? :)

Nei, ingen oppskrift... Denne blir laget på "fri hånd" Har kommet godt igang med strikkinga, men lille mini her liker ikke å sove på dagen, og heller ikke og ligge andre steder enn på armen :P Så det begrenser seg litt om dagen, men håper å bli ferdig løpet av et par uker, kan legge ut litt bilder under veis hvis du vil :)

Nei, ingen oppskrift... Denne blir laget på "fri hånd" Har kommet godt igang med strikkinga, men lille mini her liker ikke å sove på dagen, og heller ikke og ligge andre steder enn på armen :P Så det begrenser seg litt om dagen, men håper å bli ferdig løpet av et par uker, kan legge ut litt bilder under veis hvis du vil :)

Veldig gjerne :-)

Back
Topp