Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LekkerHar endelig fått vognposen.... Er kjempefornøyd! Vis vedlegget 47859

Hvordan går det med deg sånn ellers wishfull? har sett lite til deg i det siste..Har endelig fått vognposen.... Er kjempefornøyd! Vis vedlegget 47859
Takk for at du spør!
Prinsessen er her enda... Men flytter på mandag. Så har harde dager, med mye samvær og liten egentid! Den verste "bøygen" kommer i uka etter jeg har kommet hjem igjen antar jeg, men er bare å holde ut, å vente på premien i april.![]()
Takk for at du spør!
Prinsessen er her enda... Men flytter på mandag. Så har harde dager, med mye samvær og liten egentid! Den verste "bøygen" kommer i uka etter jeg har kommet hjem igjen antar jeg, men er bare å holde ut, å vente på premien i april.![]()
Det virker litt snodigt at "det beste for barnet" er å bli revet ut av en trygg og god ramme hardt og brutalt uten å få komme på besøk engang.. Nei jeg har lite tro på slike folk om de har 20 diplomer hengende på kontoret sitt..Er ikke lagt opp til samvær i etterkant, men vi har sagt vi ønsker å være avlastningshjem/besøkshjem for henne med tanke på en evt fremtidig retur. Men siden det er mor som har fått omsorgen tilbake, så er alt avhengig av henne, og hvor sterkt evt buf etat legger føringer for at hun trenger avlastning.
Det virker litt snodigt at "det beste for barnet" er å bli revet ut av en trygg og god ramme hardt og brutalt uten å få komme på besøk engang.. Nei jeg har lite tro på slike folk om de har 20 diplomer hengende på kontoret sitt..![]()
Min fetter kom til tante og onkel da han var 2 år.
Da han var 11 år skulle han tilbake til biologisk mor. Tror det tok 1 år, og han var tilbake hos tante og onkel. Vært der siden. Og det er tante og onkel som er mamma og pappa. Han er i 20 åra nå.
Syntes absolutt ho burde få ha samvær med det kjente og trygge.
Langt ifra sikkert at det går bra hos biologisk mor.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app