RisaRosa design

wishfull80

Forelsket i forumet
*MIA*
Har endelig fått vognposen.... Er kjempefornøyd! ImageUploadedByBV Forum1390331863.389576.jpg

Kjempe fin :-)

Nydelig!! gleder meg til å få min! har en kusine som er fantastisk flink å sy *heldig*

Kjempe fin:)

Kjempe fin :)

Nydelig! Jeg skal strikke og sy selv så den blir så lik som mulig :-)
Vil anbefale å lage den selv bare om du strikker superrasket og eller har mye tid hjemme! Jeg er sykemeldt og har masse tid, men lett å miste motivasjon! Blir litt ensformig!!! Er nesten halvveis og har brukt ca en mnd. I tilegg har jeg strikket mariusgenser med lue på samme tid :-) nå blir det vognpose-innspurt fremmover! Vogna kommer i midten av februar så da håper jeg at posen er ferdig til det :-)ImageUploadedByBV Forum1390345209.059054.jpg

Takk for at du spør! :)

Prinsessen er her enda... Men flytter på mandag. Så har harde dager, med mye samvær og liten egentid! Den verste "bøygen" kommer i uka etter jeg har kommet hjem igjen antar jeg, men er bare å holde ut, å vente på premien i april. :)

Prinsessen er her enda... Men flytter på mandag. Så har harde dager, med mye samvær og liten egentid! Den verste "bøygen" kommer i uka etter jeg har kommet hjem igjen antar jeg, men er bare å holde ut, å vente på premien i april. :)

Sender dere klemmer og gode tanker ❤️

Men får dere være avlastningshjem eller noe samvær i ettertid? De kan vel ikke ta henne ifra dere helt??
Skal godt la seg gjøre å bare se framover på premien i april med alle hormonene i tillegg.. Kjenner meg virkelig fortapt i din situasjon.. <3 men det er ikke mye til trøst for deg.. <3

Er ikke lagt opp til samvær i etterkant, men vi har sagt vi ønsker å være avlastningshjem/besøkshjem for henne med tanke på en evt fremtidig retur. Men siden det er mor som har fått omsorgen tilbake, så er alt avhengig av henne, og hvor sterkt evt buf etat legger føringer for at hun trenger avlastning.

Er ikke lagt opp til samvær i etterkant, men vi har sagt vi ønsker å være avlastningshjem/besøkshjem for henne med tanke på en evt fremtidig retur. Men siden det er mor som har fått omsorgen tilbake, så er alt avhengig av henne, og hvor sterkt evt buf etat legger føringer for at hun trenger avlastning.
Det virker litt snodigt at "det beste for barnet" er å bli revet ut av en trygg og god ramme hardt og brutalt uten å få komme på besøk engang.. Nei jeg har lite tro på slike folk om de har 20 diplomer hengende på kontoret sitt.. :(

Det virker litt snodigt at "det beste for barnet" er å bli revet ut av en trygg og god ramme hardt og brutalt uten å få komme på besøk engang.. Nei jeg har lite tro på slike folk om de har 20 diplomer hengende på kontoret sitt.. :(

Min fetter kom til tante og onkel da han var 2 år.
Da han var 11 år skulle han tilbake til biologisk mor. Tror det tok 1 år, og han var tilbake hos tante og onkel. Vært der siden. Og det er tante og onkel som er mamma og pappa. Han er i 20 åra nå.

Syntes absolutt ho burde få ha samvær med det kjente og trygge.
Langt ifra sikkert at det går bra hos biologisk mor.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min fetter kom til tante og onkel da han var 2 år.
Da han var 11 år skulle han tilbake til biologisk mor. Tror det tok 1 år, og han var tilbake hos tante og onkel. Vært der siden. Og det er tante og onkel som er mamma og pappa. Han er i 20 åra nå.

Syntes absolutt ho burde få ha samvær med det kjente og trygge.
Langt ifra sikkert at det går bra hos biologisk mor.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ja vi kan synse oss blå, men jeg har ingen diplomer til å ta slike avgjørelser med.. DET er sikkert..

Back
Topp