RIP pusen min...

Thea og Nicos mamma

Glad i forumet
I går mistet jeg min kjære pusekatt [:(] Påsan ble bare 4 år stakkars!
Når sambo kom hjem fra jobb i går kveld sier han at han har dårlige nyheter til meg...
Han hadde sett Påsan liggende i skråningen ved veien borti her, så da gikk jeg får å hente han.
Stakkars liten, så ut som han lå å sov[:(][:(][:(]
Så i efta skal vi begrave og plante blomster for han. Må jo gjøre det skikkelig[:)] Nicolas ville også at vi skulle ha blomst sa han!
Her ligger han å koser fanget mitt[:)]

Åhhh... [:(]

Stakkar dere da!
RIP lille pus!

ORIGINAL: Klatten

Stakkar dere da!
RIP lille pus!

OOOOFFF...SÅ UTROLIG TRIST"!!!!

Huff, stakkar[:(]

Har mistet 3 katter selv, så vet hvor leit det er...[:(] Sov godt pusen!

Huff, stakkars lille pus..... [:(]

Uff, så trist! Stakkars lille pusen. Vet du hva som hadde skjedd med den?

uff, stakkars.... vet du hva som har skjedd? påkjørt? [:(]
*Stelle ekstra godt med pusene mine*[:(]

ORIGINAL: Lehne

uff, stakkars.... vet du hva som har skjedd? påkjørt? [:(]
*Stelle ekstra godt med pusene mine*[:(]

Ja han hadde nok det[:(][:(] Men den som har kjørt på han har vært så snill og legge han høyt oppe i skråningen så vi så han, lagt han så fint så det så ut som han sov. Det syntes jeg var kjempe snilt tenkt jeg da. Hvis ikke er det jo ikke sikkert vi hadde funnet han før evt noen råvdyr osv kunne tatt han. Og det er og veldig vondt å gå å vente på en pus du ikke vet hva har skjedd med!

Uff stakars pusen[:(] RIP

Uff stakar pusen, [:(]
Fryktelig kjedelig

Uff, så trist og leit! [:(] Koselig med blomster og bilder... Gode minner er viktig å ta vare på. Trøsteklem herfra.

Stakkars liten [:(]
Så trist å miste kattepusen sin [:(]

Huff, så leit.... Men veldig fint av sjåføren. Syns det er så fælt når de bare kjører videre og lar de ligge igjen midt på veien. Det ser man jo innimellom!

Mistet min ene katt den 11.oktober jeg. Kjempetrist. Det var Gunnhild det, som jeg tok nicket mitt etter. Så nå har jeg bare broren Gunnar igjen...

RIP Påsan[:(]

Stakkar deg[:(] Så grusomt.

ORIGINAL: Gunnhild

Huff, så leit.... Men veldig fint av sjåføren. Syns det er så fælt når de bare kjører videre og lar de ligge igjen midt på veien. Det ser man jo innimellom!

Mistet min ene katt den 11.oktober jeg. Kjempetrist. Det var Gunnhild det, som jeg tok nicket mitt etter. Så nå har jeg bare broren Gunnar igjen...

RIP Påsan[:(]

Ja jeg syntes det var kjempe snilt. Skjønner jo at sånn kan skje, men da ar han jo tydeligvis sjekka hvordan ståa var med Påsan også lagt han pent ifra seg.
Huff ja, det er vondere enn man skule trodd å miste pusen[:(] Det vet du jo da! Har heldigvis igjen Pondus gutten min da, han er 8 år. Merker han går å leter etter Påsan[:o]

Forferdelig trist!!
Jeg har akkurat mistet to puser i vinter/vår også, men de døde av sykdom og alderdom, ikkeno koselig det heller, men man er litt mer forberedt når man ser hva som skjer. De hadde også et langt godt liv og ble 11 og 13 år.

Påkjørsel har alltid vært det jeg har vært mest redd for, for det må bare være helt grusomt å få en katt revet bort på den måten. Så jeg føler med deg! Du for tenke på de fine 4 årene dere hadde og minne han med bilder på veggen og en fin grav. På en måte er det jo bra at det skjedde i nærheten så du kunne hente han, verre hvis han bare ble borte og du ikke ante hva som hadde skjedd.

RIP, pusen din.

ORIGINAL: Klatten

Stakkar dere da!
RIP lille pus!

Så trist [:(]

Back
Topp