Ringtesten

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Tatt ringtesten? og tror dere på sånt? :P

Test der du tar et hårstrå(fra degselv) og gifteringen/forlovelsesringen din ,og trer den på. Så holder du i håret over navlen sin. Viss ringen pendler fram og tilbake blir det gutt, om den går i sirkel = jente.

Jeg gjorde det her om dagen :-p ringen hang helt i ro så vet ikke hvordan jeg skal tolke det ;-)

Jeg måtte bare gjøre det når jeg leste denne tråden :p Den gikk rundt i sirkel :D Morsomt greie, men jeg har ikke så mye tro på det :)

Frem og tilbake her. Litt spennende å se om det stemmer :)

Den går sånn som du vil den skal gå.
Med et stativ, ville den stått bom stille. ;)

Jeg har ikke langt nok hår - er helt kortklipt. :-P Tror ikke på det heller, men det er jo litt gøy med alle disse tingene da. :-)

Jeg tolker det som at du er veldig stø på hånda :D

Haha! ja aller mest for morro skyld! Antar det er helt tilfeldig og ca 50% sjanse for riktig!

Med meg gikk denne testen i sirkel.. mens alle andre jeg har tatt og typiske symptom taler for gutt!
Vi får se vi får se... :P

Nei, tror ikke på slikt. Vi skal ha en overraskelse uansett. Men blir gøy å høre hva mamma tror, hun pleier å ha rett. :p

Gjorde med førstemann og da gikk den både i ring og frem og tilbake, så det skulle vel vært to :p

Har ikke troen, men en morsom ting som måtte testes ut :D I følge testen (og kinesisk fødselskart) er det jente. Magefølelsen sier det motsatte:)

Jeg tror det stemmer :) Får gutt i følge testen, og det er det jeg har på følelsen også.

De tre første forsøkene så sto den helt stille.
Forsøk 4: sirkel
Forsøk 5: frem og tilbake
Forsøk 6: frem og tilbake

Så gutt da:D

D ble gutt her. Men jeg har en rar følelse på at jeg får en gutt. Den jeg mistet tror jeg var en jente.

Back
Topp