Ringtesten

Livva81

Glad i forumet
Har dokker prøvd ringtesten og ka sir den? Dokker som veit ka kjønn dokker vente stemme den me d?

Æ har prøvd den nu og når æ hold den over handledde sir den først gutt, jente oxo gutt. Æ har hatt en abort oxo fikk vi jenta og nu vente vi en overraskelse. Når æ har den over magen sir den gutt og den stoppe ikke å dingle fram og tebaka sånn som den gjør når æ hold den over handledde.

Før dokker som ikke veit korsen den funke, se her.

Du treng:

En ring som e jevn rundt.
Ett langt hårstrå eller en sytråd.

Tre hårstråe/tråen gjennom ringen hold den mellom tommel og pekefinger i høyre hand.
Hold den over venstre håndledd, ca 1 - 1,5cm over huden, hold den stille.
Nu vil ringen bevege sæ i en sirkel eller fram og tebake, så kan den ta en tydelig pause på nån sek før den begynne igjen. Hold den over magen vest du vil vite ka det bi i detta svangerskape.

Sirkel =Jente
Fram og tebake/pendel = Gutt
Tydelig pause vise at den hoppe te neste barn. Knapt merkbar pause e d snakk om flerlinger.

Jeg skal få 2 gutter. På den siste gutten snurrer den lett først før den går rett over til sterk pendling, hmmm.

Og nå etter OUL venter jeg første gutt den 11. :-D hehe

Last edited:
Tok ring testen på søndag. Den gikk tydelig frem og tilbake. Vi trodde det hele tiden var jente. Men ultralyd i dag viste at vi ventet en gutt:)

Tok ring testen på søndag. Den gikk tydelig frem og tilbake. Vi trodde det hele tiden var jente. Men ultralyd i dag viste at vi ventet en gutt:)

Så artig da, gratulere me en liten prins :)

Stemmer ikke for meg! Min går rundt i runding og jeg skal ha gutt :)

Termin 27/2-14 med første frø <3

Back
Topp