Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke tatt ringtesten nei, men blir spennede om du får jente da
Når har du oul?
23. April Då er eg 18+6! Gleda meg sånn!
Satt og nettopp inne og las på April, om fødslane til damene der inne, og gurimalla kor eg gleda meg! hah, kjenne eg får sommerfugla i magen
Hehe. Det blir spennende i september
Tenker at det er sååå lenge til, men begynner å nerme seg. Sommeren går jo alltid så fort
Svigerinna mi fortalte om alle tinga vi ikke måtte kjøpe Og ville allerede komme med tingene til oss. Men siden vi har så liten leilighet så vil vi vente lengst mulig. Men må jo begynne å tenke på det. Blir stress å finne vogn finnes jo et hav av vogner.
Ja etter oul er planen å kvitte oss med ting eller pakke vekk slik at vi får mer plass. Så må mannen pusse ferdi opp leiligheten så kan vi få ting inn på plass Kjenner at jeg gleder meg til det
Ringtesten stemte ikke på meg, heller ikke natron eller plumbotesten...men fødselskartet her på babyverden stemte da og magefølelsen min stemte
Ringtesten stemte ikke på meg, heller ikke natron eller plumbotesten...men fødselskartet her på babyverden stemte da og magefølelsen min stemte