Ringtesten!

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Tok nettopp ringtesten og den seier jente :) Det seier og det kinesiske fødselskarte! Så blir spennande og sjå på oul den 23. April! :D 15 daga igjen!

Har du tatt ringtesten? Stemte den med oul (om du har vert)? :)

23. April :D Då er eg 18+6! Gleda meg sånn!
Satt og nettopp inne og las på April, om fødslane til damene der inne, og gurimalla kor eg gleda meg! hah, kjenne eg får sommerfugla i magen :D

Hehe. Det blir spennende i september :)
Tenker at det er sååå lenge til, men begynner å nerme seg. Sommeren går jo alltid så fort :)
Svigerinna mi fortalte om alle tinga vi ikke måtte kjøpe :D Og ville allerede komme med tingene til oss. Men siden vi har så liten leilighet så vil vi vente lengst mulig. Men må jo begynne å tenke på det. Blir stress å finne vogn o_O finnes jo et hav av vogner.

Hehe. Det blir spennende i september :)
Tenker at det er sååå lenge til, men begynner å nerme seg. Sommeren går jo alltid så fort :)
Svigerinna mi fortalte om alle tinga vi ikke måtte kjøpe :D Og ville allerede komme med tingene til oss. Men siden vi har så liten leilighet så vil vi vente lengst mulig. Men må jo begynne å tenke på det. Blir stress å finne vogn o_O finnes jo et hav av vogner.

Ja, får håpe denna sommeren og går fort :)
Eg solgte tv benken og tv'en som vi hadde på rommet vårt hinn dagen på grunn av at vi må ha plass til sprinkelsenga, så her e vi allerede begynt og lage plass :happy119 Så kjøpte eg ull kle til babyen på salg! Har gått og venta på ull salg i evigheta no, og endelig :D
Åja, huff.. Klare rett og slett ikkje bestemme meg eg! Men tippa vi går for Emmaljunga. Og ikkje kombi men duo :) Vil ha ei lett og lita vogn men med god plass :dance008

Ja etter oul er planen å kvitte oss med ting eller pakke vekk slik at vi får mer plass. Så må mannen pusse ferdi opp leiligheten så kan vi få ting inn på plass :) Kjenner at jeg gleder meg til det :love017

Ringtesten stemte ikke på meg, heller ikke natron eller plumbotesten...men fødselskartet her på babyverden stemte da og magefølelsen min stemte :happy093

Ringtesten stemte ikke på meg, heller ikke natron eller plumbotesten...men fødselskartet her på babyverden stemte da og magefølelsen min stemte :happy093

Haha...ringtesten har jeg hørt om...men natron og plumbotesten...det høres ikke bra ut!!? Dette må jeg Google ;)

Jeg har heller ikke tatt ringtesten. Jeg hadde en magefølelse på at det ble gutt denne gang også og det ble det:-D hadde jo også selvsagt planer om å vente litt med å anskaffe meg ting, men har allerede sittet igang. Vognen er iallefall på plass:-) Kjøpt Emmaljunga edge duo:-) Den er jo super lett så det var jo en kjempe fordel også syntes jeg selv de er kjempe fin:-)

Jeg hadde magefølelse på gutt, og alle tester viste gutt, bortsett fra at jeg har lagt på meg i midjen og ikke bare foran på magen.

Venninnen min hadde også magefølelse på gutt, derfor trodde hun det var jente siden vi begge har elendig kvinnelig intuisjon.

OUL viste jente :)

Her viste ringtesten da æ gikk med storesøster jente. Samme m kinesiske fødselkart.

Ringtesten viste da jente-gutt-gutt.

Ringtesten vise no gutt å kinesisk fødselkart gutt. Så bli spennanes på mandagå se om det stemme no åsså ;-)

Back
Topp