Ringtesten?

Lillu

Glad i forumet
Noen som har tatt den her inne? Hvordan stemte dette på dere?
Jeg har tatt den da jeg var gravid forrige gang og den stemte og nå viser den også jente. Eller den viser bare jenter med små pauser immellom, men jeg stoppet den selv...skal liksom ikke ha 15 unger heller!!! :)

Jeg vet ikke engang hva ringtesten er for noe jeg :P

Det er en test som man kan ta for å teste barnets kjønn...sånn spåkone greier :P

Du trenger:

* En gullring, en jevnt rund en, slik at den er like tung hele veien rundt
* Et langt hårstrå fra deg selv (til nød en sytråd)

Slik gjør du:

* Tre hårstrået gjennom ringen og samle endene mellom tommel og pekefinger i din høyre hånd!
* Hold din venstre hånd mot låret, bordplaten, armlenet el med håndflaten opp.
* Legg ringen mot håndleddet/underarmen, der blodårene er mest tydelig.
* Løft så ringen 1-1,5 cm over huden og prøv å holde den så stille som mulig.
* Nå vil ringen bevege seg, enten i sirkler eller som en pendel. Så kan den ta en tydelig pause på noen sekund før den beveger seg på nytt.

Her er tolkningen:

Sirkel - Jente
Pendel - Gutt

Den skal vist også kunne fortelle hvor mange barn du har med pauser i mellom. :) På meg viser den bare sirkel med noe pauser i mellom...men den stopper da ikke så i praksis så betyr det at jeg liksom kommer til å ha tretten jenter eller noe!! :D  Det tror jeg ikke noe på altså... :P

I følge den så er det jente, og etter pausen gutt. Så spørsj det da, om jenta er hun er har fra før, eller om det er det inni magen min nå :-P

Tenker den stemmer i ca 50% av tilfellene:)

Gabriella Ilona skrev:
Tenker den stemmer i ca 50% av tilfellene:)

Ja...samme som den kinesiske kallenderen det!! :P

Har tatt den to ganger, og har vist det samme begge gangene

1. Gutt
2. Jente
3. Gutt
4. Jente

Og så stopper den opp.. Så blir spennende å se da, om den vil stemme.. Kan fint ha 4 barn jeg, skal vertfall ha 3..om jeg får 

Back
Topp