Ringtesten

Malina84

Glad i forumet
Hvilke resultater får dere over magen og håndleddet? Her er det sirkel over magen, pendel over håndledd. Slik jeg har lært skal dette tolkes at det blir jente. Sist var det motsatt og ut kom en gutt, blir morsomt å se om det stemmer denne gangen også. Det er vel mange forskjellige tolkninger og vrier på denne testen, men det er vel uansett 50-50 for at den stemmer :)

Hvordan tar du testen??
Giftering?  hårstrå?
sirkel betyr? frem og tilbake betyr? 

Husker ikke hva jeg har lært jeg nå...

Jeg har fått samme resultat med gullring og en slik "tannlegering" barna får, både med hår og sytråd. Så tror ikke det spiller så stor rolle. Jeg har lært at sirkel over magen -pendel over handledd betyr jente. Og pendel over magen- sirkel over handledd betyr gutt. Det stemte sist graviditet i allefall :)

Her funker ikke testen når min mann gjør det på meg.
Men når jeg gjør det sjøl, får jeg jente, gutt, jente..
mannen får jente, gutt, jente.. :))

her sier ringtesten at det blir jente i alle fall.
Ringtesten før har alltid vist at jeg får en gutt og en jente.
Da jeg gikk med guttungen viste den bare gutt, og nå bare jente. SÅ det blir spennende å se.

Hos meg er sirkel ente og fram og tilbake gutt.
Men det blir jo litt det samme som å bruke pendel, så man kan jo bruke litt tid på å finne ut hva som betyr hva.
Hold ringen stille og spør hva som betyr jente, når du har sett hva den gjør. Gjør du det samme igjen og spør hva som betyr gutt ;)

Back
Topp