Ringtesten!!!

Maja Mio

Betatt av forumet
Har dere prøvd ringtesten enda da? Man tar et hårstrå gjennom en gullring og holder over magen heeeelt stille. Etterhvert begynner ringen å røre seg, enten fram og tilbake eller i ring. Går den fram og tilbake ligger det er gutt i magen, går den i ring er det en jente!!! Dette er selvfølgelig vitenskapelig bevist som alt annet når det gjelder å gjette kjønn ;)

Glemte å si at min går i ring... Selv om jeg tror det er en ny gutt da men ;) blir spennende å se. Tenkte vi ikke skulle vite kjønn denne gangen, men merker det blir vanskelig!

tok den sist jeg var gravid!fikk opp jente da men fikk gutt!

får opp jente denne gangen også! så blir spennende og se da!

Sist stemte det - fikk gutt.
Denne ganger viser det jente, så vi får se da .... :)

Tok den med forrige mann...da viste den gutt og vi fikk en gutt:) har ikke tatt den ennå nå..men skal jammen gjøre det;)

Her er det utslag på jente på ringtesten...:)
Jordmor trooor jente ifølge UL og jeg har blitt spådd og fått jente som svar der også ;P
Så nå gjenstår det å se :D

UL sier ingenting da jeg ikke vil vite.
Jeg tror jente.
Ringtesten sier gutt.

Hehe.

Ringtesten sier jente, selv tror jeg at det blir en gutt. Blir spennende å høre om de klarer å se kjønnet på ul. Sist stemte ul da fikk vi ei jente som de sa.

Blir helt forvirret av denne ringtesten jeg.. Mange som mener ulikt for hva som betyr hva.

Noen mener at å gå i ring over magen er gutt, meden pendel over mage er jente. Går den derimot i ring over håndledd er det jente og i pendel over håndledd er det gutt.

Hva er egentlig riktig?

Jeg blir uansett ikke klok på det jeg..

Over magen går det i ring, men på håndledd går den først pendel også i ring. Har en jente fra før...

Noen som vet hva det betyr?

Kan ikke si jeg helt tror på det her da, men.. Måtte jo sjekke! :p 
Min går frem og tilbake, og det stemmer jo med hva jeg mistenker.. Så vi får se om det blir gutt da! :D 

Oj... vanskelig test. og veit ikkje korleis eg skal tolke ringens "bevegelsar".... Men det såg ut som den kanskje gjekk litt fram og tilbake med litt ombegar i ring av og til?:P Så då får eg kanskje ein gutt med puppar eller noko? :)

Back
Topp