Ringtesten

Reinbue

Forumet er livet
Hvordan funka den ringtesten igjen? Nå som jeg har fått meg en giftering, vil jeg prøve :P

Hold ringen i et hårstrå over magen.

Pendel: gutt
Sirkel: jente

(trooooor jeg...[&:])

jepp.. Holder du ringer over hånda(rista) i stede, så får du opp alle barna du kommer til å få.
Er du gravid "skal" ringen vise om det er gutt eller jente, på den måten som medusa sier. Henger den helt stille, er det tomt inne i der[8D]

Det er OM du er gravid det

SÅnn for å se alle barna man skal få, over håndleddet - pulsen der [:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Det er OM du er gravid det

SÅnn for å se alle barna man skal få, over håndleddet - pulsen der [:D][:D]

håndledd heter det ja.. hoho.. kom ikke på det i innlegget mitt[8D]

wææææææææ den pendla noe inni granskauen........ og jeg er ikke gravid.......troooor jeg?????

ORIGINAL: barebeaa

wææææææææ den pendla noe inni granskauen........ og jeg er ikke gravid.......troooor jeg?????

Over magen?[8|]

Pendling, frem og tilbake er jo gutt.. gjorde du det over håndleddet mener den sikkert gutten din du har [:D] Ellers har du en gutt på vei [8D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: barebeaa

Over magen?[8|]

Pendling, frem og tilbake er jo gutt.. gjorde du det over håndleddet mener den sikkert gutten din du har [:D] Ellers har du en gutt på vei [8D]

Holdt den over magen først, og det var der den pendla først......noe veldig!!! prøvde på håndleddet etterpå og samme der. hmmmm... har nemlig hatt det på følelsen men venter liksom på mensen ennå...
??????????????????????????????????????????????

skjønner ikke helt jeg altså? oven håndleddet begynner den å pendle frem og tilbake først men så begynte den å gå i ring.
holder jeg den over magen nå så går den i store ringer..... betyr vel at jeg har en gutt og skal få en jente.....men hadde den vært rolig så hadde det vært tomt der inne vel...???? nå ble jeg oppspilt[8D]

gøy[;)]

Hehe... Litt partypooper her nå, altså, men ringen pendler alltid over magen min[;)] Med Ida, uten baby og nå med baby der inne[;)]

Det betyr jo selvsagt ikke at det ikke er noe der inne nå, da[:)]

Min henger helt stille over magen. Og jeg har prøvd kjempe mangen ganger[8D]

LØP OG KJØP TEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp