ringtesten (samme som på svangerskapet)

momy

Elsker forumet
sitter på jobb og tenkte jeg skulle prøve den testen,men kommer ikke på hva som skulle være hva? er det jente når den går i ring og gutt fram og tilbake eller omvendt? [:D]

Og hvordan gjør man ringtesten sånn helt fra begynnelsen av? [:D]
Tre en nål med en hvilken som helst tråd og hold den over magen og se hva som skjer?

jeg har fått beskjed om å ta ett hårstrå fra meg selv,tre det igjennom en ring som jeg går med og hold den over magen! [:D]  jeg har nå to forskjellige "meninger" om hvilket kjønn det blir! [:)] kartet sier jente og ringen sier gutt!! [:D]  spennende!!

Å hehe tror jeg har misforstått litt jeg da [:D] Hvis det ikke finnes en nål test også? hmfr
Vel jeg går ikke med ring, så jeg får vel finne en annen måte å teste på . Sikkert mange andre kjerringtips [:)]

Hehe fant ut av det [:D]

ORIGINAL: Siska
Her er to tester som går ut på å finne ut om en venter gutt eller jente. Lykke til [:D]

Nål i tråd:

Holder du en nål i tråd over magen og den beveger seg i sirkler, blir det en gutt. Beveger den seg sidelengs, ventes en jente.

Ringtesten
Tre en ring på et hårstrå (helst giftering/forlovelsesring, men har du ikke det, så funker det med annen ring også). Hold så dette over håndleddet eller magen. Svinger pendelen frem og tilbake sies det at det blir en gutt. Dersom den går i sirkel sies det at det blir ei jente.

hehe, da jeg tok ringen over håndleddet viste det jente, men da jeg tok den over magen viste det gutt.. Hm.. så jeg er like klok. [;)]

Back
Topp