Ringtesten, har du prøvd?

Zoe.

Foreløpig termin 24.november
Kom tilfeldigvis over ringtesten på et annet forum, og måtte prøve! Det er selvfølgelig ingen håndfaste bevis, men uansett er det artig å se hva ringen kommer frem til.

Min ring viste gutt! Jeg har en følelse på gutt og det har også samboer og foreldrene mine.

Prøv da vel! :)

Sånn jeg forstod det så var det at man tar en jevn ring (helst av gull, men det er nok ubetydelig) uten sten.
Så tar man et hårstrå og trer ringen i gjennom og holder i begge endene av håret. Holdt hårstrået/ringen helt rolig over magen og;

Rundt sin egen akse = jente
Pendel = gutt

Min sier gutt! D gjør den kinesiske kalenderen å! Å min magefølelse! Så får vi se på OUL!

Jeg har tatt den to ganger før jeg ble gravid...da ble ringen hengt i hårstrå over hendene Mine.
De to gangene var uavhengige og med forskjellige personer, den andre gangen fikk ikke vite resultatet fra den første gangen.
Begge gangene har ringen blitt tolket til
2!!! Jenter
så en gutt...

så nå får vi vente i spenning om der er to jenter der inne ;)

Jeg tok den i dag, inspirert av denne tråden. Den viste jente, og det samme gjør det kinesiske fødselskartet, så får vi se om det stemmer. Jeg tror litt jente, og håper det litt også :D (Men blir seff glad uansett. Hadde bare vært veldig praktsk da vi har jente fra før) ;)

Viser jente på meg, kinesiske fødselskartet viser gutt;) blir spennendes å se!

Back
Topp