Ringtesten gutt/jente?

Bjotup90

Flørter med forumet
Er det noen som har utført ringtesten? Kanskje noen som har prøvd før? Hva fikk dere til svar og stemte det??

Jeg har prøvd med hårstrå og gullring over håndleddet som viser gutt (pendel)- jente(sirkel)- jente- jente- gutt- gutt før den stoppet helt opp :D Jeg har ingen barn fra før men har tre dyr (hannhund, hunnkatt og ei tispe) som har vært mine "barn" frem til nå, så jeg tenker at de teller inn, selv om det er litt rart. Jeg har i allefall ingen planer om 6 barn pr dags dato:hilarious:

Googlet meg frem til magetesten også, den viste pendel, men så var det usikkerhet om hvilken bevegelse som var til hvilket kjønn?

Synes det er litt artig med sånne tester jeg da. Skal på TUL i morgen (13+1). Spent på om man kan se noe kjønn så tidlig og om det stemmer med ringtesten :angel7
 
Last edited:
Her viste den gutt over magen og jente over håndleddet:hilarious:
 
Hehe, så gøy.
Jeg var på ultralyd i dag, så ble satt noen dager tilbake til 12+6 (opprinnelig 13+1).
Der så det ut som vi venter en liten gutt :love7 I så fall stemmer det jo med min første på håndleddet(pendel/gutt) og på magen (hvis pendel der også betyr gutt) :angelic:
 
Hehe, så gøy.
Jeg var på ultralyd i dag, så ble satt noen dager tilbake til 12+6 (opprinnelig 13+1).
Der så det ut som vi venter en liten gutt :love7 I så fall stemmer det jo med min første på håndleddet(pendel/gutt) og på magen (hvis pendel der også betyr gutt) :angelic:
Pendel er gutt både på håndledd og mage :)
 
Back
Topp