Ringtesten for kjønn - stemte det?

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Dere som vet kjønnet, eller som allerede har født, og som tok tråd/ringtesten: Stemte den med kjønnet du fikk? Og gikk den da frem og tilbake for gutt/jente, eller sirkel for gutt/jente? Ser det ligger forskjellige meninger om det på nettet... :)

Last edited:
Dere som vet kjønnet, eller som allerede har født, og som tok trådtesten: Stemte trådtesten med kjønnet du fikk? Og gikk den da frem og tilbake for gutt/jente, eller sirkel for gutt/jente? Ser det ligger forskjellige meninger om det på nettet... :)
For meg stemte det med at den gikk rundt for jente og vi har vært på OUL og 3d ultralyd, der de har tydelig sett at vi venter ei jente.
Har også prøvd ringtesten flere ganger og tror den kun har gått i sirkler denne gangen og vist jente. Hvor langt er du på vei?

For meg stemte det med at den gikk rundt for jente og vi har vært på OUL og 3d ultralyd, der de har tydelig sett at vi venter ei jente.
Har også prøvd ringtesten flere ganger og tror den kun har gått i sirkler denne gangen og vist jente. Hvor langt er du på vei?
Så gøy! :happy: Jeg er 10+1. Spent på hva det kan være denne gangen.

Dere som vet kjønnet, eller som allerede har født, og som tok tråd/ringtesten: Stemte den med kjønnet du fikk? Og gikk den da frem og tilbake for gutt/jente, eller sirkel for gutt/jente? Ser det ligger forskjellige meninger om det på nettet... :)
Stemte med jente på meg, den gikk i ring:)

Man skal kunne se hvor mange barn og hvilket kjønn de er også, ringen skal stoppe opp og begynne på ny/neste fremtidige baby ved å enten gå i sirkel eller fra side til side/frem og tilbake for så å stoppe helt opp når det ikke blir flere barn. Ikke noe vitenskapelige men men det er jo lov å ha det litt gøy uansett:D

Stemte med jente på meg, den gikk i ring:)

Man skal kunne se hvor mange barn og hvilket kjønn de er også, ringen skal stoppe opp og begynne på ny/neste fremtidige baby ved å enten gå i sirkel eller fra side til side/frem og tilbake for så å stoppe helt opp når det ikke blir flere barn. Ikke noe vitenskapelige men men det er jo lov å ha det litt gøy uansett:D
Så gøy at det stemte :happy:

Helt enig i at det må være lov å ha det litt gøy med dette :D

Her gjorde den begge deler. Både rundt og sidelengs

Her viste den at jeg hadde gutt fra før, og mener det er jente nå, men vet ikke om det stemmer for har ikke vært å fått vite kjønnet enda så det blir litt spennende. :)

Har du noen barn fra før? Kan være den viser kjønnet på barnet du allerede har for så å vise kjønnet du har i magen nå. Prøvde du over håndleddet eller magen?
Mener vi prøvde over magen. Ja hadde 2 fra før. Kan jo selvfølgelig være det., men jeg ble ikke klok. Pulsen tydet på jente og at egget var festet på venstre side tydet også på det. Symptomene også var også veldig "jente. Eller 2. Ultralyd viste bare 1. Vi ville ikke vite kjønn. Nå er frøkna 1 mnd

Mener vi prøvde over magen. Ja hadde 2 fra før. Kan jo selvfølgelig være det., men jeg ble ikke klok. Pulsen tydet på jente og at egget var festet på venstre side tydet også på det. Symptomene også var også veldig "jente. Eller 2. Ultralyd viste bare 1. Vi ville ikke vite kjønn. Nå er frøkna 1 mnd
Hvordan vet du at egget var festet på venstre side? Og hva slags symptomer hadde du? :) Så spent på om det er jente eller gutt i magen her, skjønner du :p

JA!!! :nailbiting:
Jeg klarer ikke å holde meg frem til fødselen, så i neste uke får vi vite det om babyen har lyst å vise oss det og legen velger å fortelle det.:)
Oi! Så spennende! Det er jo virkelig ikke lenge til :nailbiting: Er dette svangerskapet likt som forrige, eller merker du forskjell? :)

Hvordan vet du at egget var festet på venstre side? Og hva slags symptomer hadde du? :) Så spent på om det er jente eller gutt i magen her, skjønner du :p
Det var en gang jeg kjente stikking på venstre side. Ganske tilfeldig. Kjente også bevegelser denne gangen med nr 3 veldig tidlig. På den siden. Det ble bekreftet på oul.

Hvor langt er du på vei?

Med gutten hadde jeg halsbrann og metall smak i munnen. May smakte anerledes og dårlig. Var i ganske god form

Med første jente så hadde jeg ingen plager før uke 10.da hadde jeg 2 uker med kvalme og var mye trøtt

Med jente nr 2 så ble jeg kvalm rundt uke 7 og var kvalm gjennom hele svangerskapet. Var ekstremt trøtt og sliten. Hadde også behov for noe søtt - godteri, noe som jeg ikke er til vanlig.

Det var en gang jeg kjente stikking på venstre side. Ganske tilfeldig. Kjente også bevegelser denne gangen med nr 3 veldig tidlig. På den siden. Det ble bekreftet på oul.

Hvor langt er du på vei?

Med gutten hadde jeg halsbrann og metall smak i munnen. May smakte anerledes og dårlig. Var i ganske god form

Med første jente så hadde jeg ingen plager før uke 10.da hadde jeg 2 uker med kvalme og var mye trøtt

Med jente nr 2 så ble jeg kvalm rundt uke 7 og var kvalm gjennom hele svangerskapet. Var ekstremt trøtt og sliten. Hadde også behov for noe søtt - godteri, noe som jeg ikke er til vanlig.
Kjente du stikkinger på venstre side fra start, eller kom det etter hvert?

Jeg er 10+3. Har slitt med å sove på venstre side denne gangen da jeg har hatt mye stikking/press på høyre side helt siden jeg ble gravid. Tenker da at egget festet seg på høyre side, men nå i det siste merker jeg mer på venstre side, så blir ikke helt klok :p

Kjente du stikkinger på venstre side fra start, eller kom det etter hvert?

Jeg er 10+3. Har slitt med å sove på venstre side denne gangen da jeg har hatt mye stikking/press på høyre side helt siden jeg ble gravid. Tenker da at egget festet seg på høyre side, men nå i det siste merker jeg mer på venstre side, så blir ikke helt klok :p
Var vel son 7 uker første gang jeg reagerte. I en periode føltes det litt på begge sider og jeg lurte i en periode på om det kunne være 2

Oi! Så spennende! Det er jo virkelig ikke lenge til :nailbiting: Er dette svangerskapet likt som forrige, eller merker du forskjell? :)

Dette er veldig motsatt av første.
Første hadde jeg ingen kvalme, ingen plager eller noe som helst. Klarte å skjule det til jeg var rundt 4-4,5måned på vei, fungerte godt på jobb selv om jeg jobbet kun nattevakter.

Denne gangen har jeg hatt kvalme uten oppkast, det ble verre etter uke 12 men har heldigvis gitt seg nå! Plaget med bekkenet/hoftene så har alt begynt med fysio i håp om å holde ut på jobb lengere. Måtte gå ut med det rett før uke 12,men det var pga jeg jobber inne helse så da var det en del jeg ikke kunne gjøre.
Men blir veldig spennende å se om det er gutt eller jente nå da, siden det har vært så stor forskjell. Men uansett så er det veldig velkommen med eller uten lur. :):Heartred
(Og om det viser seg å være gutt, slipper vi å kjøpe nye babyklær siden vi har spart på alt fra første:hilarious:)

Var gravid for ett år siden, da sa den gutt. hadde også på følelsen fra dag en at det var tilfellet. Mistet desverre i SA men ble gravid noen mnd etterpå. Ringtesten viste da jente, det var også det som kom for to uker siden <3

Her sa jo ringtesten at jeg hadde gutt fra før og at vi ventet en jente.
Stemte med at vi har en gutt fra før, men det stemte virkelig ikke at vi skulle ha ei jente denne gangen. Selv om svangerskapet har vært totalt motsatt fra sist gang og jeg faktisk begynte å tenke tanken på at det kunne være ei jente,så viste oul at vi venter en lillebror i oktober. ❤️

Back
Topp