Ringtest

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Noen som har prøvd? Ta en ring (forlovelsesring/giftering f.eks) og tre et hårstrå i den, legg den på magen og ta den opp så skal den enten pendle frem og tilbake eller gå i sirkel.
Jeg har lest at pendler den så er det gutt og sirkel er jente, men så googlet jeg mer og det kunne bety omvendt også så da var jeg like langt :P
Men her så gikk ringen frem og tilbake helt tydelig og fort, helt sprøtt å se på :)
 
Noen som har prøvd? Ta en ring (forlovelsesring/giftering f.eks) og tre et hårstrå i den, legg den på magen og ta den opp så skal den enten pendle frem og tilbake eller gå i sirkel.
Jeg har lest at pendler den så er det gutt og sirkel er jente, men så googlet jeg mer og det kunne bety omvendt også så da var jeg like langt :P
Men her så gikk ringen frem og tilbake helt tydelig og fort, helt sprøtt å se på :)

Aldri hørt om [emoji85] Kanskje jeg må prøve å se [emoji849]
 
Har ikke så veldig tro på sånne ting, men gjorde det sist også for moro skyld. Forrige gang sa ringtesten jente, og samme gjør den nå. Stemte på førstemann, samme med kinesisk fødekart som også sa jente. Blir spennende å se om det stemmer nå :) kinesisk fødekart sier også jente denne gangen. Jeg tror selv gutt ;)
 
Frem og tilbake er gutt :) vet ikke om jeg tror på det, men morsomt om det stemmer :)
 
Min går rundt og rundt. Da venter jeg i spenning på hva det betyr. Svar kommer om to uker [emoji1303]
 
Ringen sier gutt, kinesisk fødselskart sier jente :) magefølelsen sier jente ;)
 
Back
Topp