Ringtest

For morro så tok jeg den. Og i følge den venter jeg tvillinger :-P Dvs en av hver ;-) Eller kanskje H*n har to kjønn. Men sist skulle det vært gutt men ble jente.

Trodde ikke ringtesten sa om det var tvillinger elns, men hvor mange barn du skal få :-) Ringtesten har stemt 100% på min mor og far da den sa at de begge ventet 4 barn, gutt, jente, jente, jente :-) den stemte også 100% på min tante som har 3 barn.

Ringtesten viste også helt likt på meg og min sambo, og ifølge ultra så stemmer det første kjønnet her (gutt) :D

Trodde ikke ringtesten sa om det var tvillinger elns, men hvor mange barn du skal få :-) Ringtesten har stemt 100% på min mor og far da den sa at de begge ventet 4 barn, gutt, jente, jente, jente :-) den stemte også 100% på min tante som har 3 barn.

Ringtesten viste også helt likt på meg og min sambo, og ifølge ultra så stemmer det første kjønnet her (gutt) :D
Google litt og ser der finnes flere ring tester. Den jeg har tatt var for å spå kjønn på babyen i magen. Og da gikk den frem og tilbake på ene siden (gutt) og i sirkel på andre siden (jente). Og sto bom i ro på midten.

Haha, ja, tok testen og den viste gutt hver gang, bortsett fra en gang den viste jente.

Trodde det var en gutt i magen, helt til OUL og jordmor sa det er ei jente ;)

Tok den før eg viste kjønn, viste først gutt så jente. Har gutt og venter nå jente :) Så her stemte det :)

En venninne tok en test, bare med et gammelt gullsmykke. Hun har hatt rett på 4 babiser på rad iallefall, to av de mine :)

Back
Topp