Ringtest

sarp

Andre møte med forumet
Er det noen som har tatt den "testen" med en gullring som henger i et hårstrå?

Man gjør følgende:
Trer et hårstrå gjennom ringen og holder den over håndleddet.
Om ringen går frem og tilbake som en pendel så viser den en gutt og og den går i sirkler viser den en jente. Den viser antall barn ved å stoppe opp og så starte igjen.

Når jeg tok denne gikk den først frem og tilbake før den stoppet opp og gikk frem og tilbake igjen og stoppet.
Jeg har to gutter fra før så dette stemte :)
Men så skjedde det noe rart. Denne gangen startet den med å gå frem og tilbake før den begynte å gå i sirkler uten å stoppe i mellom. 

Blir spennende å se hva som kommer denne gangen :)

Noen fler som har forsøkt? og hva viste den? Stemmer det med barn du har fra før?

Jeg gjorde det forje uke og da viste den gutt :) Så vi skal vente litt til for å prøve igjen :)
samboer synes det var litt skummelt og merkelig å se.

Jeg prøvde nå, og den pendlet først, også plutselig gikk den i ring før den stoppet opp. Så morro, men litt skummelt å....hehe .

hmm... det var rart!!
Måtte prøve jeg å...
Jeg prøvde å få den til å være helt stille... og så tok jeg den over.. og den begynte å gå i ring... og stoppet aldri... så prøvde jeg nok en gang å stoppe den fysisk før jeg prøvde på nytt... og igjen begynte den å gå i ring... skumle greier..!! hehe...

Prøvde dette, og den gikk rundt i ring, så det vil jo si det skal bli jente og i følge det kinesiske fødselskartet skal det også bli jente:) Suuuuper spent:))

Her gikk den i ring, så det blir spennende å se hva som skjuler seg der inne :) Jeg har litt guttefølelse faktisk, men man kan jo aldri vite :)

Her har jeg ikke kommet så langt ennå, men skalprøve å få tatt den testen snart:):) dere som har testet, dere må gjerne føre dere opp på tippeliste for kjønn:):):)

Back
Topp