Ringte St. Olavs jeg nå

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Klarte ikke å holde meg en uke til og ringte St. Olavs[:D] Vi ble jo henvist i slutten av januar så synes vi kunne få vite mer nå. 
Prolaktinnivået mitt er høyt og det har jeg jo fått konstantert for over et år siden..... Den legen som henviste meg sa det ikke var noe å gjøre noe med, men nå må jeg plutselig gå på tabletter i 2-3 mnd før vi kan komme igang på St. Olavs....... Klikker for meg snart altså[:@][:@][:@] Var heldigvis en hyggelig dame i telefonen som var veldig forståelsesfull..... De skulle sende meg resepten denne uken og da skal jeg ta nye prøver igjen i juni/juli en gang da, så da blir det uansett ikke noen forsamtale før til høsten[:(]
Så glad jeg har bryllupet å se fram til[:)][:)][:)][:)]

Hva slags tabletter er det du må ta?
Håper dette senker nivået slik at det går greit med IVF, ønsker deg lykke til.
Godt at du har annet å tenke på nå, slik at ventetiden ikke blir så lang til høsten og forsamtalen din.

ORIGINAL: twinanne

Godt at du har annet å tenke på nå, slik at ventetiden ikke blir så lang til høsten og forsamtalen din.

Signerer denne.. også legger jeg til at jeg syns det var kjiipe nyheter å få når man venter på timen. Meen, du skal jo gifte deg!! [:D] Og det er absolutt noe å se frem til [;)]

ORIGINAL: twinanne

Hun sa ikke hva de het, vet det er flere typer... De skulle forsøke å se om dette senket nivået, om ikke må jeg ha mer behandling under ICSI.... Men var vist et hormon nivå til som var forhøyet, men fikk ikke med meg hvilket det var[8|] Fint å bruke et år på å finne en behandling må jeg si[8|] Tiden går alt for fort fra meg nå kjenner jeg[&:] Jeg hadde liksom en drøm om at vi skulle få komme inn nå rett eter bryllupet, så vi slapp unna så mye mas om når barna kommer[8|] Jaja bare å stålsette seg igjen nå[:)]

ORIGINAL: Ivara

Kan skjønne at det var en nedtur ja [&o] Dere har virkelig ikke vært heldige med utredningen.
På den annen side er det godt å høre at dere er i gode hender nå på St.Olavs. Virker som de vet hva de driver med og gjør hva de kan til tross for ventelister og mangelfull utredning i forkant.

Godt du har bryllupet å se frem til som du sier, så får vi håpe sommeren går fort og at du kan komme sanrlig i gang til høsten! [:)]

Sign

Ja heldigvis er vi i godt hender på St. Olavs[:)] 
Blir bare så irritert på legen og sykehuset som har utredet oss[&:] Først sa de jo at jeg ville trenge noe behandling for det forhøyede prolaktinnivået også når jeg endelig fikk komme til time 6 mnd etterpå trengte jeg ikke allikevell[8|] Jeg påpekte dette selv, men legen sa han nettopp hadde vært på kurs for dette og han hade lært at det ikke hadde noe å si... Er det rart man blir forvirret[8|][:D] Håper tablettene gjør susen og jeg kommer sterkere tilbake til høsten[:)] Vi gir nok ikke opp så lett[:)][:)][:)]

å nei så dumt[:(][:(]sender deg mange

Æsj, det er så kjedelig når det blir sånn[:'(][:'(] Satser på at tiden frem mot høsten går kjapt snuppa! *Klemme på*

ORIGINAL: Angelicka24

Æsj, det er så kjedelig når det blir sånn[:'(][:'(] Satser på at tiden frem mot høsten går kjapt snuppa! *Klemme på*

Back
Topp