Ringte legen i dag

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Men de hadde fortsatt ikke fått meg registrert der siden jeg byttet lege og det skulle gjelde fra 1 oktober. Og hu sa også at det ikke var noe Å gi for kvalme til gravide, og at de ikke pleide å ta inn føre min 11 uke. Men jeg sa jeg gjerne ville ha time så jeg måtte prøve å ringe igjen til tirsdagen og håpe ting var overført da. Sukk !

Åh. Så kjipt....men bare si at du vet om mange som har fått noe mot kvalme.

Så vanskelige de skulle være da! Jeg endret også fastlege i sist måned, og når jeg ringte idag for å bestille første svangerskapskontroll hadde de ikke meg registrert, men det var ikke noe problem, jeg bare ga all info hun trengte :)
Håpe d ordner seg når du ringer i neste uke :) jeg fikk forresten heller ingen tabelletter mot kvalme, skulle få d hvis jeg enda var kvalm etter uke 12!

Appen <3

Jøss jeg fikk både prostafen og afipran mot kvalme! Men skal bare bruke det når jeg virkelig virkelig må.

Jeg har fått afipran, så det er bare tull at de ikke gir noe mot kvalmen. Med tablettene skal jeg bare ta når jeg har skikkelig behov for det.

Jeg fikk postafen forrige sv..skap og fått igjen nå

ja bare tull att de venter så lenge til dere evt.får noe for kvalme..Bare stå på deres og si dere ikke funker noe særlig i hverdagen..de er jo der for og hjelpe oss:)

Det er mangen ting en kan få mot kvalmen, ikke alt fungerer, men er verdt å forsøke! Er mangen ting en kan prøve før en går så "drastisk" til verks med reseptbelagte kvalmestillende. Håper du får time hos legen snart og at alt ordner seg :)

Jeg har kjøpt Sea Band armbånd mot kvalme i dag på apoteket, og det fungerer for meg :) Er vanligvis konstant kvalm hele dagen, men i løpet av dagen har det roet seg. Herlig følelse!

Jeg har fått postafen mot kvalme, men det var fordi jeg MÅTTe ha det... Fikk ikke i meg mat eller drikke, og raste ned i vekt. Føler meg bedre nå :)

Back
Topp