ringte KK i dag

babytutta

Forumet er livet
altså KvinneKlinikken på Haukeland....
ringte inn mens[:D] nå er det virkelighet hehe

hun dama skulle gi beskjed sa hun, så skulle de sende meg alt..
ringte ikke før kl 14 så blir vel kanskje ikke send før i morgen, noen som veit hvor lang tid dette har tatt???

skal jo begynne neste helg på spray, altså om litt under 2 uker..så må jeg jo rekke ned her på apoteket å de må rekke bestille inn...redd jeg får dårlig tid? noen som veit..
åhhh må slutte bekymre meg slik tror jeg[:D]

de medsinene får de kjapt på apoteket,
de får varer ganske ofte, så jeg  var vel der på torsdag og fikk da varene på lørdag
så du har god tid.

men er helt vanlig å bli sånn rett føre, blei sann jeg også, mye som surret oppi hodet da :)

hehe takk godt det bare ikke er meg..

oi, nå begynner det å nærme seg for deg babytutta[:)]
du har sikkert brevet til helga. mener eg fikk det innen 4-5 dager.
*spennende*

Prøveline: kos deg med sprayinga di...du er forann meg hele veien..men jeg kommer kjapt bak[:)]

Hope: satser på at brevet kommer innen helga ja, så jeg får de til å bestille inn medisiner..hun sa på sykehuset at de skulle bestille inn masse, slik at de alltid hadde om jeg trengte..men jeg kan jo ikke hente ut alt, det blir for dyrt, å er ikke sikkert jeg får bruk for allt heller.. jaja får se om jeg blir klokere når den dagen kommer

hvis du bruker apoteket på Haukeland så sa de på KK at de er forpliktet til å ha
ivf-medisiner inne til enhver tid

ja men jeg bor 3 timer unna haukeland..så gidder ikke dit for å kjøpe heller..hehe.

Jeg trodde det var sånt de hadde på alle apotek, så reiste i god tro til nærmeste... Men, hadde de da?? Nei... Var på flere apotek før de sa at de hadde på Haukeland, så dit måtte jeg..
De har plikt til å bestille inn da, men når jeg var så treig, så var det ikke tid til det...

hun sa det på haukeland at jeg skulle dra på apoteket og få de til å bestille inn, slik at de hadde til meg men at jeg henta ut det jeg trengte...satser på det funker jeg. skal levere de med en gang jeg får de, så få de til å bestille inn..så henter jeg det  jeg trenger...hmm..får høre..men få brevet først[:D]

Back
Topp