ringte jordmora...Kjenner lite bevegelse..

mammamia84

Flørter med forumet
Ringte jordmor idag og sa jeg var bekymret siden jeg hadde kjent så lite liv.d va mye om og men,men vist jeg ville sku jeg få komme.følte skikkelig at jeg tok for mye tid av henne sia jeg hadde løst til og ha en ekstra sjekk..så no når jeg skal dit vill jeg føle meg ganske mye i veien, og d at eg vill føle meg at eg har overragert og dum vist alt e ok. Flere som har d sånn no at man kjenner lite tegn til liv,er d normalt at en unge på 31 uker skal være så lite aktiv??har vert gravid før,men man glemmer jo så fort...

Det er klart du skal ha en sjekk om du kjenner lite liv! Du SKAL reagere på det når du er gravid! Og mye bedre med 3 turer 'for mye' enn en for lite!

jeg kjente selv lite liv en gang og da ringte jeg til jordmor og fikk beskjed om å komme med en gang. snakket litt med henne etterpå og da sa hun at det var en selvfølge at man ringer når man er bekymret. Man skal IKKE være bekymret i et svangerskap så dra dit uten å føle deg i veien du!

alt va bra me den lille =)meinte ho så lenge hjerte slo..ho meinte sia den hadde lagt seg me magen mot ryggen min,så va d grunn for at d va lite liv.vet ikke va jeg skal tro sjøl,d e jo nestn som om at hadde ikke eg vert på ul og sett den lille,så sku eg tru at den ikke hadde nokka og spenne med...når dere kjenner spark,er d harde spark eller er d sånn svake?

Jeg kjenner noen ganger ganske harde spark, mens andre ganger er det bare som om noe stryker på innsiden av magen. Det er vel når de snur seg.
Det hender at det er stille svært lenge, men de sover ganske mye av døgnet nå har jeg lest, så det er vel normalt.
Når babyen din snur litt på seg igjen så blir det vel sikkert mere spark igjen.
Uansett så skal man kjenne spark hver dag når man har kommet så langt som du har så jeg hadde helt sikkert tatt kontakt med jordmor jeg også.

Lykke til videre!

Når eg var hos jordmor i forrige uke fikkk eg beskjed om å ta kontakt om noe kjentes galt ut eller til og med vist eg bare fikk følelsen av at noe var galt, for ho meinte at mykje kan gå på instinkt så det er rart at din jordmor fikk deg til å føle at du var i veien..!! Eg håper alt er iorden og at den lille bare sover litt tungt!

Back
Topp