Ringte jeg!!!

~JollyPop~

Elsker forumet
Og selvsagt hadde de ikke mottatt noe henvisning fra jordmor ang UL. Fikk de til å sende den i dag, så håper jeg på en tlf i morgen! Typisk at det skal være noe ja...

Så bra du ringte da :D Håper de ikke somler for mye :)

Bra du ringte!!!
Jeg venter ennå på innkalling til fødselsforberedene samtale på KK...har prøvd å ringe en gang. Men ble satt over så mange ganger, at jeg fikk helt noia :confused:

jo hadde termin i går! Vet at legen har sendt henvisningen...men hvor den ble av???

Ja egentlig, men tror jeg har fått roa meg ned litt...veksler veldig mellom panikk og full "kontroll" :cool:
I dag har jeg roen, og tenker at det kommer til å gå fint :D

Satt foresten i går å leste journalen fra sist, og det beroliget meg veldig :-)

Så bra. Jeg har to fine fødsler bak meg, men kjenner litt på panikken at hun ligger i sete. Blir på en måte noe helt nytt...

Godt du ringte, det hender jo de tuller det til og glemmer ting. Greit å få avklart ting før fødselen starter!

sist glemte de meg også :( måtte ringe og passe på selv og brått skulle jeg komme dagen jeg ringte og dagen etter ble jeg satt i gang..

Er så utrolig spent på hvor stor hun er, om det er tilrettelagt for setefødsel og alt som følger med.

Har en som ble født 6 uker før termin, og han var 3260. Han hadde vært svæææær om jeg hadde fått til termin. Andremann var 3810 5 dager før termin. Så jeg kan lage begge deler. Og nå er magen mye større enn de to andre gangene, mer press og mer sliten. To gutter som krever mye på hver sin måte. En superaktiv på 19 mndr, og en på 5 som prøver ut alle grenser med frekkhet og vas. Får så vondt av å ikke kunne være den mammaen jeg vil. Klarer ikke hoppe etter minsten når han plutselig finner på noe, og tålmodighet til trass og frekkhet er mangelvare.

Vil ha ut Snuppa, få tilbake kropp og sjel, og energi.

Er så utrolig spent på hvor stor hun er, om det er tilrettelagt for setefødsel og alt som følger med.

Har en som ble født 6 uker før termin, og han var 3260. Han hadde vært svæææær om jeg hadde fått til termin. Andremann var 3810 5 dager før termin. Så jeg kan lage begge deler. Og nå er magen mye større enn de to andre gangene, mer press og mer sliten. To gutter som krever mye på hver sin måte. En superaktiv på 19 mndr, og en på 5 som prøver ut alle grenser med frekkhet og vas. Får så vondt av å ikke kunne være den mammaen jeg vil. Klarer ikke hoppe etter minsten når han plutselig finner på noe, og tålmodighet til trass og frekkhet er mangelvare.

Vil ha ut Snuppa, få tilbake kropp og sjel, og energi.
Da var han stor!!
Storebror her var 3270 og født 40+3.

I know. De sa der var bra han kom. Var ferdig og ingen tegn til at det var så tidlig. Så gikk bra heldigvis.

Back
Topp