Ringte å byttet legetimen,hehe

LilleOoops

Forumet er livet
Også fikk jeg SELVFØGELIG ikke ny time før den 21April 

Jada,hehe får se om jeg ikke skaffer meg en time på Volvat når vi kommer hjem,så kanskje jeg får UL også,hihi.

jaja, men det gjør vel ikke noe det [:)] så lenge du er frisk og rask så går vel det fint [:)]

Veeel,er en DEL grunner til at jeg skal ha tidlig time altså [;)]
Frisk å rask er jeg,MEN er en del annet som MÅ og skal taas opp,ellers hadde jeg vært heeelt lugn altså,hehe [:)]

Er jo en stund til ja, hadde bestilt privat om det ikke går ann og mase seg til ny time, greit og få sjekka opp det man ønsker og ikke minst trenger[:)]

Ja,skal ringe volvat tenker jeg [:)]
Vedig viktig jeg får snakket om en del ting,og ikke minst få sjekket at den lille har det bra der inne,[;)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ja,skal ringe volvat tenker jeg [:)]
Vedig viktig jeg får snakket om en del ting,og ikke minst få sjekket at den lille har det bra der inne,[;)]

Ja og det siste er jo også viktig, greit og få den bekreftelsen...Da jeg lyktes med lillegutt fikk jeg tettoppfølging, men selv med lovnader må jeg sloss med nebb og klør for og få tidlige timer på sykehuset, denne gangen ble jeg så sint at jeg begynte og grine på tlf,funka som bare det...uff teit at det skal være så vanskelig og få timer, har man ting som skal sjekkes så er det faktisk uinterresant og få time nesten en mnds seinere[:'(]

pleier ikke volvat og gi raske timer?
skal selv bestille privat i 11.uke for grunding og medisink ul, er en kjempeflink en her, han har vært ekspert på ullevål i mange år etter det jeg har hørt, det vi ble fortalt når vi var på genetisk utredning  der.hun anbefalte han til alle bekymra gravide, men kan jo fort bli langt for deg[:)]

Jeg er medlem på volvat,så får nok time når jeg vil ja [:)]
Vil tro jeg får tidlig ul uten problemer også,pga terminen,og tidligere hendelser etc pluss moms,bbla bla [;)]

For meg så er det utrolig viktig å bare få vite NÅ at jeg faktisk kan få igjennom det jeg ikke fikk oppleve sist,nemlig en FLOTT naturlig fødsel,uten smertestillende.
Vil også slippe å gå 14 dager over,og risikere å nesten miste denne også.Det bir for mye tanker oppi hodet midt,siden jeg var med min mor på dødfødsel,hvor hun gikk 14dager over termin,og den dagen han ble født ,er nå min termindato,så det er HARDT [X(]

SÅ,jeg har et VELDIG stort behov for TETT oppfølgning,så jeg kan nyte svangerskapet mitt [:D]

(pjuh,så var det sagt å)

Hadde jo ikke sagt jeg skulle ha meg time der,om vi ikke hadde det,hehe [8D]
Jada,som regel går det jo helst bra med de her spirene,men better safe then sorry [;)]

Uff så fælt med moren din[:o]
Har hørt om noen andre det også har skjedd med, skjønner veldig godt at du vil ha tett oppfølgning da..
Og det skulle jo egentlig bare mangle om det er det som skal til for og nyte graviditeten..
Jeg tror jeg endte på 18 Ul eller noe tilsammen i forrige svangerskap, hadde en mage som vokste litt i rykk og napp og stoppa helt opp de siste ukene så jordmora mi sendte meg på ul for og være sikker på at alt gikk for seg som det skulle, og det var en kjempetrygghet og se med egne øyne at han hadde det fint[:)][:)]

slenger med en klem også,veit hvordan du har det

Takk [;)]
Ja,han skulle jo ha blitt 4år på min termin,så det sitter jo ganske tett enda kan man si.

Forrige svangerskap,så var jeg vel på 4 ul,og det hjalp mye det altså.
Fødselen med min datter derimot,den var på kanten av hva som burde ha vært lov,3 døgn tok det faktisk,og det endte med hastesnitt,fordi vi holdt på å miste henne,og det hjelper ikke akkurat på det heller.

Så,jeg tror mye av dette her vil gi meg ganske god grunn til tett oppfølgning,og tidlig ul.
Sender klem tilbake [;)]

Back
Topp