storebror på 20 mnd kan ennå ikke gå. Han er glad i å sitte i ergobabyen på hofte/rygg. Lillesøster på 5 mnd liker ikke ergobabyen. Hun liker godt elastisk sjal, men synes det er så tungvint så det blir ikke så mye brukt. Det er ikke alltid det er like praktisk å ha med vogn hadde derfor vært supert med et enkelt bæretøy som vil passe både små og store barn samt gir mulighet for at jeg kan bære begge barna samtidig (storebror i bæretøy og lillesøster i bilsete)
Lurer derfor på om jeg skal gå til innkjøp av en ringslynge. Utifra hva jeg kan lese meg til vil det være det beste bæretøyet for mitt behov:
1: enkel av og på
2: tar liten plass
3: ergonomisk riktig og gir mer mykere/naturlig støtte enn en bæresele (tror lillesøster opplever ergobabyen som for stiv)
4: passer til bæring over korte perioder, eks til og fra bilen, til både små og store barn.
Er det noen bære mammaer som har erfaring med ringslynge evt noen anbefalinger ift hvilken type?
Lurer derfor på om jeg skal gå til innkjøp av en ringslynge. Utifra hva jeg kan lese meg til vil det være det beste bæretøyet for mitt behov:
1: enkel av og på
2: tar liten plass
3: ergonomisk riktig og gir mer mykere/naturlig støtte enn en bæresele (tror lillesøster opplever ergobabyen som for stiv)
4: passer til bæring over korte perioder, eks til og fra bilen, til både små og store barn.
Er det noen bære mammaer som har erfaring med ringslynge evt noen anbefalinger ift hvilken type?