Hjem
Forum
Nye innlegg
Søk i forum
Hva er nytt
Nye innlegg
Nye profilinnlegg
Nyeste aktivitet
Medlemmer
Nåværende besøkende
Nye profilinnlegg
Søk profilinnlegg
Babyverden-appen
Logg inn
Registrer
Nye innlegg
Søk
Søk
Søk kun i overskrifter
By:
Nye innlegg
Søk i forum
Menu
Logg inn
Registrer
Install the app
Install
Ikke medlem ennå? Registrer deg nå! Det er gratis og tar kun 1 minutt.
Hjem
Forum
Generell diskusjon
Fødesteder i Norge
Ringerike sykehus *
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Svar på tråd
Melding
<blockquote data-quote="Nadera" data-source="post: 21567870" data-attributes="member: 114613"><p>Jeg har ikke født der selv, men skulle gjerne gjort det hvis jeg ikke var risikopasient og måtte føde på kvinneklinikk. Har kun hørt positive ting om Ringerike, de er et kjempebra sykehus når det gjelder fødsel og pga enerom osv.</p><p></p><p>Kjenner også mange sykepleiere og studenter som har vært i praksis eller jobbet på Gjøvik vs. Ringerike, og da får Ringerike desidert mest skryt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nadera, post: 21567870, member: 114613"] Jeg har ikke født der selv, men skulle gjerne gjort det hvis jeg ikke var risikopasient og måtte føde på kvinneklinikk. Har kun hørt positive ting om Ringerike, de er et kjempebra sykehus når det gjelder fødsel og pga enerom osv. Kjenner også mange sykepleiere og studenter som har vært i praksis eller jobbet på Gjøvik vs. Ringerike, og da får Ringerike desidert mest skryt. [/QUOTE]
Navn
Verifisering
Please enable JavaScript to continue.
Laster inn…
Send svar
Hjem
Forum
Generell diskusjon
Fødesteder i Norge
Ringerike sykehus *
Topp